Friday 17 May 2013

Sydney 之旅 --- 準備篇 (機票+酒店)

下個月嫲嫲同姨婆會黎探我地,會留成個月,
咁爸爸見呢輪有
D時間,而嫲嫲除左Perth又未去過澳洲其他地方,
就提議不如去
Sydney 打個轉去行下~
當時上網
check下機票價錢,覺得$219單程都可以,
平時特價都要
$199,而家都唔貴,咁咪ok決定去馬~~
[題外話: 雖然係同一個國家,但係Perth 飛去Sydney其實要差唔多5個鐘,但Perth飛印尼既Bali 只係3 個鐘….]
 
點知過左2日,等嫲嫲飛澳洲既機票confirm
我再準備去訂
Perth Sydney 既機票果陣……..
 
Oh no~~~~
 
Perth 飛去Sydney其實有3間公司,
Qantas(澳航), Virgin (維珍) Jetstar (捷星)
Jetstar – 每日得一班機, D $199,但晚去早返,可以不理。
其餘2間既起飛時間差唔多,但價錢都同樣差唔多…..
Virgin $259, Qantas$269….
 
我地4個大人,以Virgin每程貴$40, 來回咪貴左$320~~~
呢個價可以係香港飛多次台北喇
~~~ : [澳幣18]
 
本身check Virgin果陣只係$219,遲左3 日就差咁多~~
激死人
~~

Check 機票而家我會去lastminute.com.au
因為佢會一次過list晒同一日所有航空公司既航班,有晒時間,有埋價錢,好方便~

唔洗續間航空公司咁search,續間係咁click,
一站式咁比較好之後,你可以直接book埋,
又或者好似我咁,睇啱左再上航空公司網站直接book~
感覺安全d~~


今次我地最後決定嫲嫲先去Sydney, 玩完先一齊返Perth~
 
一來平d,二黎嫲嫲可以坐少程機,無咁辛苦~
 
一開始就俾d機票搞到一頭煙!!!
不過好彩book酒店好順利,因為之前去過Sydney 3次,
大約都知道情況,所以基本上無咩需要擔心,
但今次有點唔同既係,我要搵
d酒店房入面要有小廚房或微波爐,
因為要準備誠俊既野食,
我唔想帶埋個電飯煲去旅行~~~
 
今次book酒店一如以往係tripadvisor.com research
本來想住返之前住過既 Adina service apartment
(
以前叫Medina Grand Hotel)
因為地點好,房又大,最重要係有廚房,
係完整一個廚房連所有用具~~
不過事隔一段日子,佢價錢貴左好多($200/)
加上今次要訂2間房住4晚,加埋要….太貴要放棄….
 
因為我需要有小廚房,所以選擇唔算多,
最後俾我搵到呢間Travelodge Sydney,
佢係tripadvisor comment 幾好,
近車站又算近china town,價錢合理($110/)
最重要係佢每間房都有微波爐同雪櫃~  

雖然唔係廚房,但有微波爐同雪櫃,
我都可以簡單咁準備野食俾誠俊,唔洗驚佢幾日無飯仔食~~
話晒第一次帶誠俊去旅行,要安排好D,下次先可以再去~~
 
不過我今次book既時候發現一樣野,
我係tripadvisor 入面見到 hotelclub.com既報價
同我唔經tripadvisor hotelclub.com
而直接去
hotelclub.com再揾Travelodge Sydney 既報價 係相差$10一晚~
 
大家睇下呢個CAP~
 
上面果個係經tripadvisor.com clickhotelclub.com彈出黎既, 顯示 $123
下面果個係直接入hotelclub.com, 顯示出黎係 $133
日子完全一樣….
 
click過幾次都係咁,所以大家之後有機會要book酒店,
真係要花多少少時間去
double check D價錢,咁又可以慳多d $$~

No comments:

Post a Comment