Sunday 12 May 2013

第一個沒有花收的快樂MOTHER'S DAY (下)

既然係一個無咩特別既母親節,但點解都可以分兩篇BLOG上下集咁打???


咪就係因為呢個小朋友囉~~


 


你地睇下, 阿誠俊哥又影帝上身,係度扮喊~~~


話說母親節正日,KFC有母親節禮物送,就係 ------- 免費訂閱3個月雜誌,重有好多本可以選擇,咁有著數既野,我呢D平時扮有事業心既師奶,係呢個時候當然唔會錯過喇~~~


就係我地食緊熱辣辣好好味既炸雞既時候,我身邊既呢位小朋友,又不停好似雀仔咁,吱吱喳喳要食埋一份,咁我地為左佢唔好嘈, 所以都不斷咁俾D唔油膩既雞肉佢食,塞住佢把口~~


無耐呢個小朋友因為覺得佢阿媽餵得太慢,好不滿,所以係度大叫~~~


呀呀~~~~~


媽咪當然唔準個小朋友咁亂叫喇,話佢兩句….點知,佢就扮晒喊….



佢一路WHERE個口,一路谷D眼淚
(最後係谷唔到既~~),再望下爸爸想求救咁樣~~


搞我我本來凶緊佢,都差D不忍唔住想笑~~~


真係唔知點解咁細個既BB就識扮野~~~





不過呢個咁曳曳豬既仔仔都有SWEET既一面既,因為原來佢有準備禮物俾我架!!!!

夜晚係屋企食完羊腩煲之後,佢就行動喇~~~~




果然係第一次送禮~~俾左我之後想搶返~ 哈哈~
媽咪教你,送左俾人既野,唔可以攞返架~~
 


原來係誠俊既限量記念版既書籤~~

當然呢個係學校老師既心意,但都好SWEET,因為信封既粉紅色花紋係仔仔畫架~~
都有出個力, 好有心架~~~

第一份母親節禮物, 媽媽會用個月餅盒好好保存佢~~~


No comments:

Post a Comment