Friday 3 May 2013

床照??床照???床照????


嘩~~~做咩POST左咁誘惑既床照上黎呀????

重有, 有咩咁正咁好睇,搞到誠俊眼定定,重笑任任咁~~

好,等我回帶同大家返去影呢張相前既1分鐘....

----

----
一分鐘前,呢個小朋友重訓得好LUM咁同周公個仔---呀小周周係度玩緊,唔願起身~~




俾我嘈醒佢之後,就係度發忟忟~~~



忽然佢聽到疑似係電視機既聲,即刻嗱嗱林彈起身~~


咪住,都係望清楚係咩黎架先~


真係有電視睇WOR~~


睇真D好似係卡通片呀~~



嘩~~芝麻街呀~~ (仔仔你洗唔洗偷笑成咁呀~~~)


跟住都唔洗我講,呢個小朋友就好開心咁睇左3分鐘電視,之後就又好趕咁洗面換衫返學喇~~

不過電視機對小朋友黎講真係好有魔力,我記得我細個既時候,婆婆有時都會開電視引我地起身~~估唔到而家到我引我個仔~~:)

其實誠俊咁細我都唔俾佢睇咁多電視,一日可能得5分鐘到架炸~~
因為電視機睇得多對眼唔好~~

No comments:

Post a Comment