Friday 24 May 2013

出牙仔--- 發燒了


誠俊今日係10月3星期大,已經有6隻牙仔,
上面4隻,下面2隻。
之前出咁多隻牙牙都無咩特別發燒, 或者肚痾,
但最近佢下面準備出第3,4隻,佢尋晚3:30AM就發燒~
38.2c,即刻俾佢食退燒藥,餵佢飲水水同用暖水抹身~
無幾耐見佢無咁熱,退咁d,就安心再訓過~




今朝起身又無晒事,精精神神咁~
開頭怕佢唔舒服會返唔到學,
但見佢醒左之後又玩又笑又睇電視,
咁出牙仔發燒好小事,都係返學玩下好,
佢又鐘意返去見同學仔一齊食一齊玩~~


不過我估今次出既呢2隻牙仔一定係好唔舒服,
因為呢期佢不停搵野咬,
平時坐車車在會靜靜咁坐睇下風景,
但呢個星期一定要食餅餅或者咬其他野先收聲,
無野咬就不停咁大叫~~ 呀呀呀嘩嘩嘩~~

10個月大, 有6隻牙仔,
算唔算早呢?
我見朋友既bb 13個月大先出第一隻牙~~
我諗可能係因為誠俊又為食又喜歡食,
所以佢自覺地出多d快d,咁樣先可以食多d野~~~

其實我最鐘意誠俊訓醒起身果段時間,
因為一定係開心笑,好滿足咁既樣,
有時佢早起身過我地,
佢會爬去我地度,
用個頭仔去"hung"我個頭,
有時重用佢好多口水既咀仔去"hung"我塊面,
好似kiss kiss咁,好鬼sweet~~~
(雖然有時佢唔知點解會咬我個鼻~~)

-----------------

No comments:

Post a Comment