Sunday 12 May 2013

第一個沒有花收的快樂MOTHER'S DAY (上)

 人生第一個以媽媽身份過既母親節,沒有太大既期待, 又無咩興奮感覺
 可能我地本身係果D,除左生日之外,其餘日子都好少慶祝既人,
結婚週年都未必慶祝
(上年就無
)~~
但平時又會失驚無神就會出去食大餐,又或者買下野俾大家
~~
完全不受節日限制~~
所以今年母親節,係同平常星期六日一樣,
都只係多左個籍口買野 ,食餐好咁,無咩特別

呀都有特別野,就係同仔仔著靚D, 尊重下咁囉~~
著得唔錯呢,有著埋鞋仔架~~


星期六去左行街SHOPPING~~
夜晚,我地提早一日去慶祝,食西餐,一間係屋企附近但又未去過既餐廳,
原本唔係去呢間,但因為我地無訂位,想去果間無得食,之後走左去其他
2 間都無位
~~
(好明顯真係一D準備都無~~~~~)
所以最後就............邊間有位就去邊間....


出街食飯,誠俊本來係最無耐既,因為無份食,
但又要坐係度睇我地食,坐得耐就不停
wewewawa係度嘈~~ 所以有左佢之後都好少出去食~


不過今日好唔同,佢好乖又無嘈,原因……

佢搵到隔離枱既BB同佢玩~ (好似係新加坡人)

佢兩個都好有禮貌,第一次見面,先黎SHAKE SHAKE HAND,跟住EE哦哦係咁講野~~~
跟住仔仔見到人地有IPAD睇緊米老鼠,佢又伸個頭去睇埋一份,一D都唔客氣~
我估如果人地有野食,佢可能坐埋過隔離枱添喇~~哈哈哈~~~




你睇下佢手舞足蹈,幾咁興奮~~
本來個VIDEO多D野睇,但因為好多都係誠俊同新加坡B既互動,
CUT唔到俾大家睇下,笑下~


呢間餐廳都幾好食,份量都大,不過可能係母親節前夕,都幾貴下,
一個MAIN要$4X,我地隨便叫2個MAIN, 一個ENTREE, 2 杯野飲, 咁就$120.....

No comments:

Post a Comment