Friday 31 May 2013

**Perth之食玩行** -- Hippo Creek Bar & Grill

每次同其他人講我地住係澳洲柏斯(伯斯/栢斯),
好多人既反應都, "哦"、"好悶架wor"、"鄉下地方"、"咩都無"....
大家對柏斯既印象比較差,覺得我地點解揀呢度,
唔去Sydney, Melbourne果d 大城市。

的確以前既西澳係一直被其他人,
甚至俾澳洲人遺忘既一個地方,
因為西澳太遠,又無咩價值,
但近10年左右,佢地發現呢邊有礦產之後,
perth 就一夜之間變得不一樣~

而家 perth 發展得好好,咩都有,
多左好多好正既餐廳,有好多值得去既地方,
等我有時間慢慢同大家介紹下我地好喜歡既第2個家~~

今次先講食~~

大約個幾禮拜前既某個平日下午,
我同爸爸襯誠俊返左學,
就偷左少少時間去食餐好~~
(真係湊住個仔,有時想去拍拖食個飯都難...)

我地去左呢間新開既Hippo Creek Bar & Grill,
呢間主打非洲燒烤既餐廳有幾間分店,我地去呢間係最新開既~

其實知道有呢間餐廳好耐,
因為佢其中一間分店係貴價遊艇碼頭兼旅遊區 Hillarys,
價錢真係嘩~嘩~嘩~~所以一直都無興趣去試~

直到今次佢因為呢間分店新開張,推出Promoton,
$49 買張coupon, 可以order 價值 $100 既食物,
就係咁我地就可以去豪一豪試新野喇~

入面既裝修好 modern , 好簡潔,
分左酒吧 同餐廳2邊~ 





我地到既時間已經係下午2點幾,所以無咩人~~
酒吧區係自助式, 自己去order之後佢俾個beepbeep你,
野食ready 個beepbeep就會響, 咁自己再去counter攞~
酒吧餐牌菜式會簡單d,價錢親民d。

餐廳果part 就有人serve 你,唔洗自己行黎行去,
餐牌會有佢地出名既dry aged beef同其他靚d既野食,
不過價錢係佢地一貫既貴....

我地張coupon只可以係酒吧區用,
雖然我地係用coupon,
但食物出黎既一d都唔差,
(其實點只唔差,係好好至啱~~~)

賣相一流,味道都好唔錯~~~ yumyum~~


呢個簡直份量大得驚人~~
有bbq pork ribs, 雞翼 &雞柳~


重有呢個足料熱辣辣pizza~~


完全無諗過佢既分量係咁大,
我地好努力咁食,最後都重有2件pizza剩....
味道真係好唔錯,而且環境好正,
正價黎食既話 total係au$103,
因為有coupon既關係,呢餐係au$52.

今次試食之後,
爸爸都覺得有機會一定要試下貴價餐廳果邊既牛扒~

No comments:

Post a Comment