Sunday 19 May 2013

第一次的貓貓同樂日(有片睇)

今日係貓貓同樂日~
誠俊今日第一次同貓貓近距離接觸~
(不過都係隔住玻璃門)



貓貓係鄰居養既,不過佢地任由貓貓出街玩, 唔多理佢~
而貓貓同我地又好啱FEEL, 成日係我地花園出面食、玩、訓~
咁我地見佢都幾靚仔,所以都成日同佢玩,餵佢食野~~
但估唔到仔仔都咁鍾意同貓貓玩~
一見到貓貓係花園就好興奮咁 「EE哦哦」~~


好興奮,係咁拍個玻璃~~

佢而家企得好穩陣~

貓貓其實唔多理誠俊,一副悠然自得既樣~

再睇真D貓貓~~

感覺有D似去左動物園~~

下次要係玻璃貼住 ﹣﹣請勿拍打!



喵~~

一個叫, 一個喵~~

雞同鴨講~~

好彩隔住玻璃,唔係你咁樣“DUK”貓貓,佢可能會咬你~
我為左貓貓唔會俾誠俊嚇親佢, 之後唔再黎,
我都落重本買左D貴價貓糧俾佢, 引佢KEEP住黎,
等仔仔有得望下,開心下~~




No comments:

Post a Comment