Thursday 16 May 2013

一年。。有三個冬季

栢斯同香港一樣都係一年四季,春夏秋冬,四季分明。
不過因為我地係南半球,所以所有季節剛好同香港相反。
我地熱就你地凍,你地熱就我地凍...

誠俊係7月BB,出生既時候係呢邊既冬天,
到11月尾開始進入春夏既時候,我地返左香港"避暑",
返黎 PERTH 2個幾月之後既今日,我地又開始入秋了......
誠俊一歲未到,就經歷3個冬天~~

好彩當初唔係買左好多夏天衫俾仔仔,唔係就浪費晒~~
著得2 個月,出年又未必啱著。。。

尋晚食完飯,又係PLAYROOM 一路玩,一路同長老們SKYPE~

咬手指。 。

又咬玩具。 。

重伸埋脷。 。

搞下個裝玩具既筒~~

無野架喇,入面D玩具俾為你倒晒出黎~唔洗睇喇~~

媽咪買既音樂枱,
係海洋主題,有海浪聲~
媽咪自己好鐘意,最近仔仔學識玩,
MOOD到就會自己企係度玩~

但佢個MOOD大部分時間都係"揾野咬"同...

"咬野"~

回味中~~好唔好咬呀???

不過咬野只係佢興趣,佢既專業係食野~~
一見到支奶,雙眼發光~~

自己扶住爸爸企唔穩,坐低左,
攞唔到支奶,以為無得飲,即刻喊晒.....

仔仔,無人會搶你支奶奶架~~

嗱,爸爸俾返你喇~~

好心急..蓋到都未開就想飲~~
 

爸爸幫你開喇,飲完要覺覺豬喇~~

No comments:

Post a Comment