Wednesday 22 May 2013

去醫院探Lucas BB

今日就到時間,可以同爸爸一齊去接誠俊放學~

入到課室,見到其他小朋友都係度玩緊,
唯獨唔見仔仔......

原來係度訓左覺~~


訓得好甜~~
鯊魚係佢既SLEEPING BUDDY~
每次訓覺,鯊魚都會係度保護佢~

接左仔仔放學之後,
我地去左醫院探BB~~

朋友早兩日生左個BB仔~
有喜事當然即刻去恭喜恭喜喇~
又多左朋友同誠俊玩LU~~~


Lucas BB 好精靈,眼仔碌碌~~
不過誠俊見到BB都無咩特別反應,
抱起佢去睇,介紹佢識呢個係Lucus BB 果陣,
佢一手就想抽起張床,真係搞笑~~~

都係坐定定睇下好喇~~



媽媽都好耐無抱過咁細既BB喇~
抱上手好輕鬆~
曾幾何時誠俊都係咁樣,
但而家成20磅,抱佢一陣媽媽都投降~~

去完醫院,我地又去探另一個大肚媽媽~
到左朋友屋企,又順便食埋飯~ 嘻嘻~
因為一早預左今晚出街食,
所以帶定罐裝BABY FOOD俾仔仔~
我就將BABYFOOD半罐撈白飯餵佢食,
之前仔仔一直都係食粥仔,
今餐第一次食飯做正餐,
佢又食得好好WOR~
又快又大碗~

當我見到佢可以食晒碗飯,真係好感觸...
因為我個仔仔既成長路又行多一步~

自從係HK返黎之後,
我每日都煮唔同既粥仔俾佢,
有南瓜紅蘿蔔蓄薯魚肉雞肉雞蛋豬肉...

期間試過我煮得太求其好難食,
搞到佢一路喊一路食(因為肚餓),
最後要香蕉撈粥.....
到而家每日都清晒我煮既每一餐粥,
食得又快又開心~
但原來我煮粥仔既生涯只係咁短暫......
(感慨~~~)

No comments:

Post a Comment