Wednesday 8 May 2013

第一次打爛野爆喊~ ~鳴鳴~~



你睇下佢個陰公豬樣~~ 嗚嗚~~~~~

呢件事係星期一發生既.... 而家講返起都有D肉赤~~

果日我放假係屋企湊仔,
本來好地地係PLAYROOM一路玩又一路睇緊DISNEY CHANNEL 既蜜蜂仔(THE HIVE),
 [題外話,原來DISNEY CHANNEL 有JUNIOR VERSION,故事好啱細細個既BB睇,不過我都好鐘意睇,唔湊仔都真係唔會知~]咁玩玩下我想入房攞電話,呢隻仔又爬爬爬好快咁跟住我入房,就係我出返房果一秒,佢就一手將棧座地燈一手拍左落地.............
場面係咁樣....................

棧座地燈係我2尺距離既地方,PING ~~~PLING~ "完全粉碎"~~~~

我知你地一定話我點解有小朋友都用呢D玻璃罩既燈,用既又唔放係佢去唔到既地方......
唔...唔...我知...我知...
不過棧燈好靚,用開又唔捨得收埋唔用,諗住小心D就OK..... 點知.....唉...

當時誠俊呆一呆,因為佢重坐係房入面,燈座隔離,距離都好遠,我望一望佢,再跨過D碎片抱起佢,檢查過佢無俾玻璃彈到,我就開始"哦"佢......

我一開始指住堆野,同佢講 [哦...你弊喇~~ 哦...你弊喇~~ 你打爛左野...... 哦...你弊喇~~ ] 我係攬住佢同佢講,語氣好正常,無鬧佢既意思, 因為佢都唔識, 我只係想佢知道佢咁樣係唔啱....

我估佢可能都知係大鑊野,所以係呢個時候,佢就開始大喊,咁我就順手做用手機影低呢段MOMENT俾爸爸返黎睇....

嘩嗚嗚嘩嗚嗚...

之後我再打電話俾爸爸報告現場情況,點知爸爸同我講....
[我今朝出門口果陣都有預感棧燈今日會
爛架喇...]我呆左~~

你有預感都唔做D野預防下~~~~~真係有無搞錯!!???
好彩而家無事姐~~~~
D男人真係激死人~~~~~~~

唉.... 玻璃碎片係最難清理~
先要慢慢掃,再要小心咁用吸塵機吸~
無情情要做餐檬.....
呢個時候當然唔可以俾誠俊再亂爬,唯有放佢係床仔,唔俾佢出黎~
本來都收左聲,無再喊,一放佢落去,佢以為我唔理佢,又開始喊~
因為我要清理現場,唔得閒TUM佢住,佢見我唔到就開始強烈既大喊~~


到我用吸塵機吸緊D玻璃碎既時候,
佢喊得最勁, 因為佢好怕吸塵機好嘈既聲 ~~
真係喪喊~~~
你諗下吸塵機咁嘈我都聽到佢喊, 情況可想而知~~~~

我拿拿聲吸兩下就算,等爸爸返黎再搞(有預感呀嗱~~~),
到我見到仔仔既時候,佢成個喜劇之王入面既周星星一樣.....

D鼻涕流晒出黎呀~~ 嗚嗚~~~
仔仔,媽媽都係第一次見你喊成咁.......

所以抱你之前都要影低呢個樣.....對唔住呀~~~~

跟住當然有TUM返鍚返晒啦~

喊咁耐一定好口渴又可能有D餓,
媽媽就醒你一個蘋果啦~~
今次洗乾淨去埋皮添~~

佢有得食,好快就平復晒~

應該好肚餓,係咁密密食~


食食下,重請埋媽媽食~~~

仔仔,你真係好可愛~~

No comments:

Post a Comment