Wednesday 29 May 2013

一歲生日會 --- 倒數30日

誠俊既一歲生日會, 會提早係下個月29號舉行~
身為爸爸媽媽既我地當然唔可以偷懶,要做足準備喇~~
話晒係仔仔第一個birthday party, 唔可以太求其,
要俾返個好回憶仔仔, 因為未必年年生日都大搞,
咁今次係第一個,就盡量做靚d又做足d喇~

生日會既地點會係我地屋企,
因為我同爸爸覺得屋企係最適合既地方,
而且上年同誠俊搞滿月既時候都好成功,
所以再係屋企搞應該都無問題~

今次我想個party效果好d,所以決定要揀個主題,
等D佈置、invitation card、color可以統一一D,
好似滿月果陣我地好簡單咁用baby blue 顏色既汽球同枱布,
影相出黎好靚~

呢位咁靚既當然唔係坐月中既我啦,係靚婆婆是也~~


我之前就上網不停咁search係"baby 1st party theme",
咁就搵到澳洲有間online shop 叫 Pinkfrosting
入面專賣party野賣,有好多選擇,
但價錢一般,唔算平,但就比其他鋪頭多好多野揀~

之後再睇下睇下,俾我搵到美國既另一間online shop
birthday in a box
佢真係網如其名,真係超級多birthday theme既用品賣,
而且同一件貨,比pinkfrosting價錢重平一節添,
最重要係佢會寄澳洲架~~~

搵啱地方之後,就開始揀theme喇~
真係太多,揀到眼都花~
有蜜蜂, 有海洋, 有車車, 又disney~~~
我真係花左好多時間先揀到而家呢個主題~~

birthday in a box 買野都大約10日就收到,
而且customer service 係有人follow up,而且好快有 respond~
so far第一次幫襯,感覺唔錯, 下次可以再買過~
(唔好誤會, 介紹佢我無$$收架~ 只係有好野分享下)而今次我其實買左d咩??
當然要保持些神秘感先,之後再post俾大家知~~


有地點, 有主題, 跟住梗係到蛋糕同食物喇~

蛋糕今次我地決定去 perth 其中一間最有名既餅店- Corica 訂~
佢出品既apple strudel 可以話係全澳洲最好食既~~
唔係淨係我講,網上好多人都咁講架~
因為唔想花太多$$係蛋糕呢個item,
加上誠俊咁細又未識欣賞d卡通cake,
簡單買個好食既就ok喇~

party最重要當然係野食,
你睇下上年滿月既情況~~
有生蠔, 壽司(外賣), 蒜蓉蝦,香茅雞翼, 炒米粉, 燒肉.....

今次因為人數比上次多,所以野食要預多d~
生蠔, 壽司(外賣), 蝦,雞翼, 炒米粉呢幾樣係"膽"黎既,
所以都會整返,不過煮法會有d唔同,
但我重未諗到點唔同~~
至於其他野食....
我想整樣"炆"既, 整樣"焗"...
咁樣可以提早整好,慳D時間
再整1-2樣俾小朋友....
又想有d菜或者沙律....
爸爸又話想加d BBQ野,等佢可以用佢新既BBQ 爐....

就係呢個BBQ 爐,今年花園既新成員~
一次可以燒好多野食,
唔洗慢慢等,好快有得食~~

因為太多心,所以到呢一刻,我個MENU都未度掂.......

No comments:

Post a Comment