Saturday 18 May 2013

超市遇到cheap鬼佬 + LC 30 CM無水蒸雞

今日爸爸去咗教潛水
得番我同仔仔兩個人
食完早餐之後就諗住去一間
新嘅海鮮舖買魚
點知去到冇我想買既魚
咁就隨便去左附近既超級市場行

點知就係間超級市場俾人問候


當時同仔仔睇緊BB食品
周圍一個人都冇嘅
我就無留意原來架手推
車擋住左條路
無耐有人bi我地
即係話我哋架車擋住佢
咁呢啲情況喺超級市場成日都有架啦
咁我咪即
推開架車講Sorry

點知個大隻成身公仔既鬼佬cheap到

鬧我個仔
指住佢話佢係Shxt driver
聽完講下都唔係好識反應
一秒鐘之後就勁嬲

平時好少去呢一區嘅超級市場
因為呢區出名係貧民區同埋好多怪人住(
地區名都講明係癡線嘅)
今日係咁啱路過先去
點知撞正個傻嘅

但越諗越嬲
如果唔係得我一個女人
我真係返轉
頭鬧佢
真係啊~~無情情發神經話我個仔
好彩Matthew唔識聽
下次都係唔會再去呢區

夜晚用咗新買嘅LC buffer 煮無水蒸雞,
有冬菇雲
耳~~30 Cm 夠蒸一隻雞,好味又慳時間!


因為仔仔成日都無見過爸爸
八點幾
爸爸嚟之後囝囝就勁嗲佢
連爸爸
沖涼都要企係浴室門口等
勁黐纏~~~



聽日爸爸又出海
得返我地兩個係屋企,又係時候執下屋lu~~

No comments:

Post a Comment