Thursday 2 May 2013

廚房新成員報到!!!!

平時誠俊9 點左右就上床訓,咁我地兩公婆多數都一起扮訓覺去陪佢,到佢訓著左就鼠返出去做下家務,如果重有時間或者食下甜品零食~~

尋晚得我陪仔仔,爸爸係出面洗奶樽,點知不知不覺我都..Z..z...zz...
重可以訓到今朝8點,明顯平時既我真係好辛苦~~
除左要休息多D之外,可能要去做多D其他有益身心既活動,平衡返我D生活先~~
哈哈哈哈~~~~

最有益身心既活動對我地女人黎講,當然係SHOPPING喇~
但呢度既衫褲鞋襪唔買得幾多,因為呢邊D FASHION真係........好老土.....
呢度減價最好買就係廚房野呢~~
種類又多又靚,最緊要係有位擺~~
雖然我地屋細,但廚房比例都大, 所以好多時都可以盡情買(當然首先要抵買先係喇~~)

所以我就最鍾意就係澳洲既大減價~
一年有好幾次,最勁揪梗係聖誕節後喇,D野真係可以平到跳樓價咁~~
但平時D MID-SEASON SALE 都好吸引好抵買~

呢期我又為左我身心健康著想, 又襯佢MID-SEASON SALE ,買左少少野咁喇~ 嘻~~

見到呢橙色盒,大家當然唔會陌生啦~~
又一個新LC成員~歡迎歡迎~~~~~



無錯~ 就係買左呢隻細小既Omelette pan~
好平呀~平香港開倉價DD~~
(學左鬼嫁教既方法養鑊,所以令立立,未用得住~~)



重買多左個紅色刮刮~
但刮刮無特價....>.<~



呢個鑊鏟,佢可以耐熱到315c,安全又唔怕整花d鑊~
同埋我發覺好好清潔,因為佢成枝都係Silicon,一沖一抹好方便~


2隻細小既焗盤,只係$3一隻,又隻色少有~
可能你會問咁細有咩用?
我就係貪佢細,可以放入我剛剛買無耐既另一個新玩具~嘻嘻~


joseph joseph 既隔熱墊,好似彈弓咁可以伸縮,
方便可以放長既碟或者焗盤~



跟住最後係joseph joseph 既sink盆座,
佢可以同時放到洗碗布,海棉,刷刷同洗潔精~
簡直係我一直想搵既野~
最正係佢重可以拆開黎夜入洗碗機洗~~


話說我買左返屋企之後,老公返黎見到,
佢望一望左2秒,就問"joseph架?"
"勁wor,咁都知?"
"之前見過都估你實鍾意架啦,特價呀?"
"係呀, 7折"
"幾好!"

我老公就係咁,我買野好多時佢都會話好,
我有時見到自己買貴左野,好嬲咁同佢呻,佢會話,唔怕,再買多個,溝淡返....
當然邊可能真係買多個,溝返淡ar~~
不過聽到佢咁講,幾嬲都會笑返.....

No comments:

Post a Comment