Wednesday 1 May 2013

蜘蛛俠???

嘩~~呢個小朋友做緊咩呀?? 未識行就學人爬梯呀???做蜘蛛俠????



爬唔到梯又走去哩埋呀??

呢件野咩黎架???你哩埋我都見到你既??

話說星期日晚爸爸決定將仔仔張床搬黎我地間房,

因為誠俊佢根本唔會訓~

陰公~好鬼貴架張床~~用得個幾個月~~~

其實本來佢細細個就會自己訓架,唔洗抱唔洗暗,佢自己就會夠鐘自己訓著。

但因為之後返左HK放假,係麻麻度住,地方唔大,我地一家3口一齊訓,自始....誠俊就開始有DD要黏人先訓,但情況還可以。

但返到黎澳洲,又因為一下子得返我係地一家3口,間屋好靜,唔似係HK果時咁熱鬧,佢就唔肯再自己一個訓~ 有一次想TRAIN 返佢自己訓,由得佢狂喊唔理佢,點知40分鐘之後重喊緊,重喊到嘔~~~ 所以之後就算數了,由得佢.......

其實我佢覺得同我地一齊訓都其實幾好,最起嘛唔洗半夜起身去睇佢咁辛苦~

同埋我地張床夠晒大,佢又已經大個左,唔怕被我地整親,
(而家反而係佢反訓既時候整到我地!!) 而且可以望住佢訓覺感覺好SWEET~~

到佢大個仔,到時就未必可以咁CLOSE LU......

你睇下佢~好認真咁幫手噃~


俾D力水好WOR~~

出力D~~~~~

No comments:

Post a Comment