Sunday 12 May 2013

**突擊檢查**誠俊返學情況

今日輪到媽咪去探仔仔班!

話就話返學,其實不過係托兒所,返去都係食玩訓但價錢一d都唔平,但因為我地2個都要返工,係呢邊又無人無物(鳴鳴~~~),所以貴d都無計!

誠俊既學校係我返工附近, 所以得閒放lunch既時候我都會去探下佢,睇下佢。
老師都好歡迎我地去睇小朋友,唔會覺得我地阻左晒,又唔會覺得我地去CHECK 佢地有無盡責睇住D BB~
有d媽媽如果係餵母乳, 可以隨時去餵B都得!


大大話話誠俊都返左2個月,老師都好鐘意佢,
成日都話佢係happy little man,佢係個GROUP算大仔,最細既得3個月~
同埋佢同GROUP都有唔同顏色既BB, 聯合國一樣~

今日媽媽又突擊檢查,睇下呢個小朋友係咪咁乖先!

去到呢個小朋友係有蓋花園自己玩緊~




見到媽咪好開心~ 攬攬媽媽之後繼續玩~


見到媽咪好開心~ 攬攬媽媽之後繼續玩~

呢個係小小城堡~
佢不停扶住慢慢行~



玩一陣又爬過黎睇書書~


睇兩野唔LIKE,又爬去玩推車車~~

男仔可能真係好動D, 玩親都係行行爬爬,唔似D女仔咁定坐係度玩~


見到媽媽玩電話,又走過黎八卦~


呢幾張相影得麻麻,但都應該見到誠俊唔洗扶住企左係度~


企左都好耐,因為怕打擾佢, 所以唯有遠離影佢~


唔知係邊度搵到塊木,係咁咬, 好似人地食煙“豆”咁~

No comments:

Post a Comment