Tuesday 28 May 2013

誠俊哥識行喇~~~

尋日係一個值得記低既日子,

因為
10個月22 日大既誠俊識行喇~~~ ~

其實上星期開始,佢就想放手,唔扶住野咁行,
但每次放手之後,企係度,想踏出一步就平衡唔到坐低左
~~

但佢又真係好努力,屢敗屢試,跌低又唔喊,不停試~~

到左上星期五放學果陣,老師話我知佢果日自己不停練習行路,
最後可以只用一隻手拍掂住牆都可以行到,但就未有信心可以放開手住
~~

老師話佢見到其他同佢玩開既小朋友都唔再爬爬走,
個個都開始行,所以誠俊見人行,佢又要行埋一份
~~

(但其實佢唔知其他小朋友係大過佢幾個月, 所以人地係會識行先~~)

到左尋晚,我地照舊係playroom同公公婆婆skype
呢個誠俊哥又照舊係度玩,跟住爸爸唔知攞個咩去引佢,
咁本來企係度既呢個小朋友,突然踏出佢人生既第一步,
成功行左一步之後,佢再慢慢行多幾步,最後行左
4步先坐低~

當時公公婆婆都係skype一齊見到誠俊識行既呢個moment感覺好似賣緊電訊廣告咁,
(廣告開始, 有個地球影像出現, 重有好溫柔既background music) 感謝科技既進步,雖然相隔
6000幾公里,但依然可以同時見證到bb成長既重要時刻,一齊分享呢份喜…. (廣告完畢, 老襯電訊公司logo出現)

第一次成功之後,誠俊哥自己都好開心,
從佢眼神可以感受到佢都好興奮
!!!

知道自己識行之後,佢都有再行多左2次,每次3-4步,
我同爸爸見到都好興奮,因為佢既努力有成果喇
~~
因為事出突然,加上太高興,所以無影到相.......

雖然有d人話唔好俾bb太早學行,怕對bb發展唔好,
又有
d傳統就話bb仔太早識行將來會辛苦命,寧願遲d先教~

不過我都覺得佢可以handle到就得,早d識行都無問題,
而且又唔係我地迫佢,係佢自己自然發展,
見到人地識行佢又要跟埋一份。
始終未必個個
bb成長速度都一樣,
加上媽媽我當年都係未到
11個月就識行,
條命都唔係好辛苦姐,仔仔似我都幾好呀
~~



PS. 係我打呢篇blog既時間,睇到仔仔其中既一張相,
先記返起,
其實佢出生無耐就跑馬拉松架喇
~~而家先識行,遲左喇~~

誠俊出生後第5日,攝住家中<<馬拉松小子>>

No comments:

Post a Comment