Thursday 13 June 2013

從SYDNEY回來了~~


唔見左誠俊幾日大家有無掛住佢呢???

如果你有LIKE誠俊既FB PAGE,
你就知道我地呢幾日去左SYDNEY~~
(未LIKE 既快D click 呢度~~)

呢個假期玩得好開心,雖然行程簡單,
但天公造美,日日好好天~
而且都做到我地想做既野,要買既野同想食既野~~

誠俊全程都幾乖,
但一個咁細既小朋友去旅行, 其實都好攰,
我覺得5日暫時係誠俊既極限,
因為佢係典型巨蟹座,痴家到不得了~
每日返到酒店佢就最開心~

今日我地一家3口就已經返工返學,
嫲嫲就經已到埗,同E婆今日在家休息~~

等我快D upload D相,分享下我地一家第一個Sydney 之旅~~

No comments:

Post a Comment