Wednesday 5 June 2013

[誠俊媽下廚] Chilli Mussels (蕃茄辣椒煮青口)

尋日行超市見到 New Zealand 既 Green Mussels (綠青口) 做特價,
平時都係食開澳洲既藍青口 (Blue Mussels) , 好少食呢隻綠青口,
所以決定買D返屋企整Chilli Mussels.




材料:
青口 2KG
蕃茄 500G (切碎粒)
洋葱(中) 3個 (切碎粒)
蒜蓉 1-2湯匙
乾葱頭蓉 1湯匙(正常唔洗落, 我多手落埋)
辣椒(小) 1-2隻(切碎)
茄羔(tomato paste) 140g
水1.5L

調味:
鹽 適量
茄汁 1-2湯匙
檸檬汁 1-2湯匙

首先洗乾淨D青口,"滅"走青口上既草同痴係青口上既污垢,
只要將2隻青口"互相摩擦"就好快洗乾淨D污垢~

再用一個大煲放大約一吋既水,分2 - 3批煮熟D青口,備用。
*平時我地整自己係海邊抓返黎既藍青口,
就唔會落水煮,就咁白鑊焗,因為新鮮青口一煮會出好多水,
但今次呢D綠青口,直覺話我知要加少少水煮....


之後開鑊落油爆左D洋葱粒、蒜蓉同辣椒
等D洋葱開始軟身就可以落埋蕃茄粒一齊炒

再加1.5L水一齊煮滾,落茄調味料,試味OK 就可以上碟~
(因為我隻鑊細,所以轉左落個煲度)

上碟有2個方法,
1 ) 將青口放埋落個汁度,原煲上~
2 ) 將青口放係你上菜既碟/盤,再將個汁全部淋上去~

呢個Chilli Mussels 既重點係個汁,
所以個汁既分量要做到好似個湯咁先OK~


食既時候,配埋脆身既麵包去點汁食就最一流~~
(唔好笑我用個咁既盤去裝D青口上枱,因為餐廳都係咁上菜架,
重會有多一個盤俾你放食完既殼~)

不過今次老公食完之後,覺得都係澳洲既藍青口好食好多~~
甜d滑d~

不過如果係外面餐廳,點樣食個青口好呢?
要連汁食,又要有儀態咁攞隻青口出黎,咁咪要刀叉匙都用齊~~~
真係食得黎餐廳都收鋪喇~

拿,等我今次順便教埋大家一個好方便既食法~
係我一個法國女同事教既,
法國女士出名有儀態,
所以我估呢個方法食出得大場面既~~

首先當然係要落手食
(所以多數係 causal dining既餐廳先有呢個食, fine dining既有你都唔敢叫...)
好似我咁用隻青口當做鉗,
鉗另一隻青口既肉出黎~

咁樣就好容易食到喇~夾左舊肉出黎就可點汁食,又或者將舊青口放返係個殼度,再夾D汁料, 當匙咁放入口食~

呢個方法真係"好睇又好食"~


---

No comments:

Post a Comment