Monday 17 June 2013

[悉尼2013] Day 3 The Entrance睇塘鵝 + Daiso AU$2.8店

6月10日星期一,我地到sydney既第3日,
咁啱係sydney既公眾假期(queens birthday),
所以舅公一家可以同我地一齊出玩~~
表叔仔前一晚知道今日可以再見到誠俊都不知幾開心~~

我地去玩之前就係eastwood一間港式茶餐廳食個lunch,
sydney真係一個小香港,香港有既呢度都有~
而且茶餐廳質素又平又好食~~
唔好話同perth比,同香港比,sydney都羸~~

一坐低,表叔仔即刻俾個玩具誠俊玩~~
(可以見到茶餐廳係完全同香港一樣~~~)




表叔仔同表姑姐食完就圍住仔仔一齊玩~~


睇到佢地咁樣,果一刻,我諗返起我地細個果陣,
同d表哥表妹飲茶既時候,成日都坐唔定,走黎走去,
玩下呢樣玩下果樣,D阿媽成日鬧我地,叫我地唔好玩,嘈住晒~
而家咁快身份就改變,我做左人地阿媽,睇住我個仔玩~~
 
食飽我地就出發去今日既目的地 -- The Entrance  睇塘鵝(pelican)

我地人多, 分2架車去,
表叔仔鐘意仔仔,連坐車都要係埋一齊~~

表叔仔有朱古力餅食,誠俊就望到實一實,
表叔仔就用佢abc既口音同仔仔講"你唔食得~"

玩左一陣,2個都訓晒覺~~好可愛~~


大約45分鐘到就到喇~~
 


呢個公園每日下午3:30都會有餵塘鵝表演~


除左塘鵝, 重有一個小型遊樂場~


不過我地無去玩,因為有d落雨,睇完塘鵝就走~~

非常可愛既表叔仔~~


今日既主角 -- 塘鵝

呢度所有塘鵝都係野生既~~ 有60 - 70隻咁多~~

誠俊見到 d 大 bird bird都好興奮~~

我地企既地方就係一陣表演既場地,
好多人一早就霸定位~~


有d塘鵝已經急不及待,上左岸等食~~

每次見親塘鵝,都會諗起杜汶澤係 海底奇兵 (FINDING NEMO) 既配音~~
講開又講,其實爸爸同誠俊都係Finding nemo既super fans~~
因為爸爸既職業都同海底有關~~

爸爸為左仔仔可以睇得清楚D,
實行黎個騎膊馬~~~
不過仔仔唔識騎,係咁捉住爸爸D頭髮~~
哈哈哈哈~


餵雀開始,不過完來唔係隻隻都有得食~
工作人員認得D雀,每日都輪住俾唔同既雀食~~
因為始終都係野生既,唔想養懶佢地~~

睇完就即走,因為開始落大雨~~

出返CITY,去左Chatswood食日本野~
不過重點去左間餐廳樓下既....Daiso ~~



其實係香港既12蚊店,不過澳洲簡稱$2.8shop~~
都話sydney = hongkong 架喇~~
我呢個C9,即刻飯都唔食(住),
衝入去係咁買~~~好似唔洗$$$一樣~~
哈哈~~

呢個簡直係全日既**亮點**

No comments:

Post a Comment