Friday 14 June 2013

又病~~ 慘~~

誠俊係SYDNEY3 日就開始佢有少少流鼻水,
返嚟之後,就開始作病~~

尋日放學果陣,老師話俾我聽佢有啲唔舒服,
全日都 痴住老師唔比老師走,老師話佢流鼻鼻又有
D咳,
可能耳仔發炎,因為坐過飛機有影響
~~

不過我都預左放工之後就同佢去睇醫生,睇下佢下巴D濕疹~

平時睇開既香港醫生因為放假, 所以要去排鬼佬醫生, 等左成兩個鐘,最後 真係耳仔發炎要食抗生素,同埋比咗藥膏搽濕疹~點知尋日可能係診所等得太耐,又或者係俾仔仔傳染,今日我又病~~

喉嚨痛,頭又痛,周身骨痛~~~

平時我真係一年唔會病一次,

自從有咗仔仔之後,每次佢病,我都中~~

呢個月已經係第二次~~~真係慘~~~

No comments:

Post a Comment