Thursday 6 June 2013

Sydney 之旅 --- 準備篇 (行程 + 行裝)

重有唔係好耐,我地就出發去SYDNEY,
雖然媽媽我呢幾日都病病地,但都要開始準備,
諗定要帶D咩,要去邊度玩~~

以前去旅行拾行李好容易,最緊要帶錢,
有咩唔記得, 去到再買就得,
但而家同仔仔去旅行,真係要準備定張CHECK LIST,
BB仔既野如果帶少樣,到時有$$都未必有得買~

今次去SYDNEY其實方便好多,因為去過知道情況係點,
可以帶少好多野,但必須要帶既野都唔少~~~

開餐用品:


因為要焗飯仔,所以要帶個大既 thermos 既保溫壺,
呢個thermos最方便係只要落米加滾水,
就會好似真空煲咁,幾個鐘之後有飯仔食~
我平時返工出門口前焗定,放工之後倒出黎,
再加D蔬菜肉肉煮返熱,
10分鐘到誠俊就有飯食~
呢個保溫壺真係超級方便,
我成日都諗, 要走難既話我一定都會帶埋佢~~



另外暖水杯,食物盒,匙仔,奶瓶,水杯,奶咀,零食,奶粉一罐
因為酒店房有微波爐,所以奶瓶奶咀消毒唔成問題~~

衫仔衣物:

去5 日帶5套衫 (底+面+襪仔) 另加1套SPARE
外套2件(因SYDNEY都係冬天), 手帕4條,被仔一張,睡袋一個
口水堅就要帶多D,因為每日都用6-7條,所以帶12條去,

每晚返酒店再手洗。


其他雜項:

BB車 + 雨套,尿片一包,玩具,lotion
淨係誠俊呢堆野都成個喼...
帶小朋友出門真係唔簡單~~

行程方面,
今次想去行下market, 再坐下船遊下SYDNEY,
最想係去blue mountain,
6年前去過,真係好喜歡,環境好靚,
上年阿妹去話多左CABLE CAR可以坐,
所以堅想再去多次~~~~
不過到時要睇下天氣如何先可以決定去邊,
因為有老有幼,都唔係咁方便~~

No comments:

Post a Comment