Wednesday 19 June 2013

[悉尼2013] Day 5 Fish Market 食大龍蝦 + 機場帶較剪過關

去到旅行既最後一日,係端午節又係嫲嫲既生日,
所以一早就plan左今日去fish market食海鮮大餐,
不過天氣就麻麻,落雨~~
阿誠俊哥見識少,第一次親身體驗落雨擔遮~
佢係咁同爸爸搶個遮柄~~








呢個係算咩眼神~~~



到此一遊必影既sydney fish market~~~


因為落雨所以唔可以坐係出面有太陽傘果d枱~
咁入到室內,第1,2 檔太多中國旅行團,無位又太嘈,
有間叫"彼得"既網上評價太差,唔會試~
所以就去左呢間,有位坐,同時睇落d海鮮都幾靚~~





坐好之後去揀野食,有好似西瓜咁大既king crab~~
不過聽閒得個{大}字,唔太好食~~


有我地西澳最名既大龍蝦~~

係perth返而唔會有咁大隻你食,
因為最大最靚既都出晒口~~
西澳出口既龍蝦80%以上係去晒香港架~~

既然"他鄉遇故知" (哈哈~) 就食你喇~~


我地揀左隻2kg既,好重手,好大隻~


返黎之後計返,原來有成4斤重~~~
~~~~~

話明慶祝嫲嫲生日,
所以除左大龍蝦之外,
其他野食都由嫲嫲發板~
有生蠔,cocktial prawn salad, 刺身 & 白酒~



即買即煮既龍蝦大約等左20mins~
我地揀蒜蓉牛油炒,好香好夾~~
啖啖肉~~ 睇相諗返起都流口水呀~~
嫲嫲同e婆都好滿意~~

呢個仔仔都食左丁丁咁多,
太細我唔敢俾海鮮佢食住,
怕佢敏感~

食飽週圍行下,
5點左右就係酒店坐Shuttle bus去機場~
$14一個人,25分鐘到,又平又方便,
唔洗上落火車咁論盡~~


去到機埸check行李果陣,
我果手袋過唔到,原來誠俊把食物較剪係入面~~
我心諗大鑊喇,我專登係hk買呢把野返黎,
貪佢有個套套住,方便又細把,重要最近先開始用~
今次實俾人沒收喇~~~

點知佢check 左之後,話因為把較剪係圓頭,
而我又講明係for baby food,
所以佢就俾我把珍貴既較剪跟我返屋企~~~
真係唔該晒呀~~~
總算有驚無險~~

等上飛機,有個婆婆同誠俊玩~~
係咁將我係$2.8shop買返黎既隔熱紙係咁碌~~


玩到個婆婆都開始無氣無力,
但阿仔仍然嘻嘻笑係咁碌返俾佢~~

我估個婆婆之後都唔敢再"lau"D小朋友玩,
佢點諗到而家d小朋友咁爛玩~~~


上到飛機又係咁玩個電視~~

最後呢個小朋友係飛機玩足4個半鐘,
識晒所有空姐空少,用免費機票但又食埋人地既飛機大人餐~~

不過講真帶小朋友上機,佢雖然唔喊唔嘈,
但週圍搞野都煩死你~~~

No comments:

Post a Comment