Monday 17 June 2013

[悉尼2013] Day 1 悉尼激光Show + Darling Habour 煙花 + Olivo 晚餐

訓到下午5 點左右我地就出發去睇 VIVID SHOW  (<--按此) 悉尼一年一度既激光SHOW~
我地係酒店附近坐SYDNEY既免費觀光巴士555號,
好快就到
CIRCULAR QUAY ~
因為VIVID Show係最後呢個weekend, 所以D人係多到~~~~~多過維園年宵~~ 完全係行唔到~~ 而且我地重推住架BB~~~~~
 
所以係我地準備迫入去The Rock既方向既時候,
爸爸做左個好明智既決定
---去碼頭搭船去Darling Harbour, 咁一來係船上睇唔洗迫, 黎我地之後都要去Darling Harbour睇煙花,
因為果一刻睇落,我地應該好難再迫返出去坐巴士or
火車~~~~

係碼頭等上船,岸上人頭擁擁,但我地呢邊就好鬆動~~~
一樣可以欣賞到大型既LIGHT SHOW~~


 
坐船呢個果然係最佳既選擇,
因為
VIVID SHOW 最緊要就係睇OPERA HOUSE既激光~~
激光打落歌劇院既外牆真係好靚,變化多又豐富~
係船上睇得好清楚~~








呢個小朋友第一次搭船,四圍搞搞震~~
 

之後到左Darling Harbour, 一樣咁多人,不過重叫做可以行到~~
平日星期六夜晚8:30Ppm Darling Harbour都有煙花放,
而家撞啱激光Show,所以煙花會大型D~~
我地去到大約8:20pm,所以一路搵餐廳一陣食飯,一路等睇煙花~~

呢個小朋友真好,去到邊都有車坐~~
佢果晚對所有野都好好奇,因為新地方新事物~~

沿路D餐廳又係full 到爆,
爸爸話可能要出返去Chinatown先有位食飯,
我個心即時沉一沉....
咁遠黎到咁有回憶既Darling Harbour, 竟然無機會食返個飯???

anyway, 睇完煙花先算~~




估唔到佢個煙花咁好睇,差唔多有15分鐘~~
因為好近距離,所以都好震撼,我地都要按住誠俊既EAR怕佢驚~~~

睇完之後,我地都算順利咁搵到間餐廳食餐好既~~嘻嘻~~
重要kids friendly 咁有highchair俾仔仔坐~~


 

呢個晚餐食得開心又好味, 最重要係呢個靚人靚景既地方,
AU$39有2-course meal, 真係bonus~~~~

6年之後既今日,同一地點,我地由2人行變成3人行~~

返到酒店,阿誠俊哥好似high得濟~~
唔肯訓覺~~
你睇下爸爸個樣~~
攰到暈,但佢個仔都精神到暈~~

No comments:

Post a Comment