Friday 7 June 2013

IKEA可惡的3cm + 誠俊第一次去大型波波池

我地一家呢幾日仍然病病地,
大家都有D咳,有D傷風,
每日返屋企食飯之後都咩心機,
除左仔仔覺得悶之外,我自己都好悶咁…..

 

尋晚星期四shopping night, d鋪頭會收9 PM

加上經過瘋狂買衫之旅之後,心情仍然hype~~

所以就決定出去行下,

接咗仔仔放學之後,我哋去咗宜家傢俬

因為我係網上見到佢有大減價

咁就就約埋係附近又收工既爸爸一齊去

 

我本來網上見到IKEAKING SIZE床架特價,

咁啱我地又需要買個新,咁去到睇到個款都唔錯,

點知當我同個STAFF落單既時候,

佢同我講佢地呢個係歐洲KING SIZE, 同澳洲KING SIZE唔同,

歐洲只有180CM, 但澳洲係有183CM….

所以….我地屋企張床係放唔到IKEA既床架~~~~~

就係呢3cm搞到我買唔成張床架!!!!!!!激死我~~~~

平時係出邊既傢俬鋪見到d床架要成AU$900++ 

宜家特價只是AU$269…..
(唔怪得咁平,因為一定要幫襯佢買埋張床)

點知......見平野冇得買真係慘

唯有同誠俊係兒童家俬個度睇下,玩一陣先走~~

 
 


跟住爸爸見我咁失望,就話帶我哋去食好野~~
去到個商場,入面有一個好大既免費兒童樂園,有波波池同sir滑梯~~
我哋七點鐘去到只有一個小朋友玩緊~~
所以我哋就好放心同誠俊一齊入去玩波~
唔怕人地撞到佢,又可以慢慢玩~



佢第一次見到咁多波波好開心,
 
有一秒呆左,好似諗緊點解會咁多波波架~~~
 
好快就好投入咁同爸爸一齊玩~~

週圍爬~玩得超開心~




同爸爸講開,先知原來爸爸細個都無玩過波波池
~~

今次同仔仔一樣都係第一次~~哈哈~~

No comments:

Post a Comment