Thursday 6 June 2013

**突發**免費瘋狂買衫


見到個主題覺得好奇怪?
媽媽我都覺得好奇怪,點解突然有得去免費買衫,
但事實又真係咁,啱啱買完返黎,
心情仍然高漲!!!!!!!!

事原今日返到公司無耐,
我阿姐就問有無人同佢一齊去睇公司制服,
咁其實我都係新黎無幾耐,(做左2年左右,但其中有9個月放左產假) 所以好奇問阿姐,我洗唔洗都買返套制服好D?

因為我一直都係著自己衫,我早知有制服,
但我見我返工咁耐又無人俾制服我,
又無話一定要著,雖然見到不少同事都著,
上公司網頁,見到好似要$$$,
咁我我心諗如果要自己俾錢買,點解唔買自己既衫,
橫掂又唔一定要著制服~~

點知我阿姐答我,你鐘意咪去揀囉,又唔洗錢既~
下???? 唔洗錢??
一知道唔洗$$,又可以係辦公時間出去,咁我梗係唔理3721,
即係熄電腦,攞手袋,跟阿姐一齊去~~

坐我阿姐架車去city間鋪頭,一路傾下計兼再問下制服既野,
原來公司既制服係無劃一style,只有顏色限制,
只要係係呢間指定鋪頭order就OK~

唔怪得我見D同事有D就一樣,有D都唔一樣,
我重以為係新款同舊款既分別~~

咁我以為去到會好似以前做校服既地方咁,
你講你係咩公司,佢再係個倉度俾D衫你再揀咁喇~


點知原來唔係,去到好似正常一間賣衫既鋪頭,
重要好似好高級咁,因為無人又放得唔多衫~~

之後阿姐同個staff "撻"我地個朵
再睇下我地可以揀咩顏色,同可以揀幾多件~

我係呢個時間就偷偷影下相,
同睇下有咩衫款~

呢度既制服係你揀好之後,
再車返個公司logo上去~

D款同質地似G2000/ MASTINA 咁,
cutting 都可以,唔太老土~

呢個時候,個Staff攞左我地公司既file出黎,



嘩!!!!!! 原來我地可以揀9 件咁多~~
重可以自由選擇,有套裝有外套重有衫~~
顏色就都OK,黑藍灰白紅....
(但印象我見過有同事著紫色....好想要紫色)

跟住我同阿姐兩個就各有各揀,
佢target 藍色同紅色,
我就主攻黑灰~~

一路揀一路照鏡,
我既心情都好興奮,
因為係女人都鐘意買衫,
而家可以係返工時間出黎買衫,
係揀平時著得最多既返工衫,
係正常靚既OL返工衫只係多個Logo
重可以由身到腳可以揀9件咁多,
最重要係咩呀?? 唔洗自己俾錢呀~~~~

之後我係fitting room既時候都忍唔住笑~~
一來係開心笑,二黎笑自己傻,
咁都可以咁興奮~~


呢埋係阿姐既,我果堆係另一張枱~~
大約40分鐘我地就揀好晒,
之後個Staff同我地落單,
填好資料,攞返張單返去俾老細簽名就OK~
等4-6星期佢地會直接送黎公司,好方便~~~
我果9件衫(1西裝外套、2西褲 & 5衫)最後total係要au$795,
真係好彩唔洗我俾錢~~~~~

所以女人真係除左要有個好老公之外,有份好工都好緊要~~~~~

No comments:

Post a Comment