Monday 24 June 2013

Perth 一日精華遊 (Swan Valley酒莊區+ 親親小袋鼠)

嫲嫲同e婆咁遠黎探我地,我地當然要帶佢地四圍玩下先得喇~
今個星期六,我地去左Market、Swan Vallry酒莊區同睇袋鼠~~

食早餐之後,第一站去左我地最喜歡既
Manning market
以前誠俊都係坐bb車,今次就可以落地自己行喇~~
佢今日帶既鴨鴨口水肩好可愛~~~




行行下,有個鬼妹仔走過黎同誠俊玩,
點知呢個仔怕羞wor~~



淨係肯離遠咁同人地對望~~


爸爸鼓勵佢行前d同人地玩,

點知佢重倒後行~~~



個鬼妹仔其實都好可愛,
但仔仔就唔知點解一反常態,
唔同人玩~~

行完一上車誠俊就訓著覺,
所以我地估佢可能眼訓攰,所以無心情同人玩~~

我地第2站先去city訂誠俊既生日旦糕,再去Swan Valley~~

到Swan Valley都1:00pm,所以一於食個lunch先再行~
係Elmar's食德國野飲啤酒~
  



其實呢間既德國咸豬手都好好食,
但相比之下,上次係Sydney 食既好似重正d~~~

食咸豬手有酸椰菜做配菜,
阿誠俊哥咁為食,我就俾左d佢試下~~
跟住佢就.......

酸都拎晒頭,好肉緊咁~~~
唔好以為佢咁樣就唔食,
其實佢拎完頭仍然繼續食~~
哈哈~~

食飽之後係餐廳後面既草地行下,曬曬太陽~







而家佢行得好好架喇~~
俾條片大家睇下~

Swan Valley除左大小不同既酒莊,重有朱古力廠,同Honey farm~
大部份都係免費試飲試食~~
我地去左太多次,而家多數只會去1-2間喜歡既,試啱就買~

我地最喜歡
olive farm ~
出面零售無得賣~
無咩marketing, 無廣告,
但佢既酒我地好鐘意~
屋企酒架1/3都係佢既出品~

飲飽食醉,我地係太陽落山之前去睇袋鼠~~
Heirisson island係perth市中心一個大島,
外表同一個公園無分別,
但佢就有一部分地方圍起左養住6-8隻袋鼠,
提供俾市民一個免費近距離親親袋鼠既機會~
我知道呢個地方好耐,但今次都係第一次去~~

之前聽人講d袋鼠有時會"哩埋",可能要D時間搵下先見到~
我地今日好好彩,一入去就見到4隻~~

呢幾隻都係細隻既bb袋鼠~~
好乖好靜~~
我地係地下見到工作人員放低既糧,
就攞起少少餵佢,影下相~~
(呢度唔可以帶野食餵袋鼠架~~)

誠俊第一次見袋鼠,開始既時候就坐係BB車度睇~



睇左陣,我地見隻袋鼠都好乖,
又見仔仔唔驚,
所以就抱仔仔去摸下袋鼠~~
 


誠俊都好乖,佢都只係細細力去摸下~
都無大力打佢~~


但袋鼠仔就掛住食,無理過我地~~

No comments:

Post a Comment