Saturday 8 June 2013

[週未市場] Growers' Green Market

上星期日又去左另一個sunday market,
呢個係朋友介紹,佢同其他market唔同既係,
佢除左有新鮮既蔬果,食物之外,
每個月既第一個星期日都有埋craft market,
賣其他手工品~

呢個market係一間high school既草地舉行~

果日天氣好好,我地10點左右去到~~
呢度地方好多大, 有好多stall~~~
人又特別多,非常熱鬧~

其中最特別係呢堆水杯,

因為呢間學校本身推行"減炭",實踐環保,
所以希望黎market既人可以用佢地提供既杯,
用完洗乾淨再俾其他人用,
呢個真係好好既idea~

而我都見到好多人都有用,
同好乖咁自己洗杯~~
有時不得不承認外國文化真係比較好~
係呢邊買旦多數一盒盒買,好少可以自己揀,
呢度就有一檔可以自己揀~~~
個craft market都她好多野睇,
有自家設計既bb衫,手袋,油畫,擺設......
因為係設計野,唔敢影相,d copy right野,怕一陣被人鬧~~
拿~野食就可以影相喇~~~
呢檔賣墨西哥早餐,成au$13一份,
但睇落只係茄汁煎煮旦咁......

其實重有好多熟食檔,
但因為我地食飽左先去,
所以無意欲再食,要留返下次黎再試~~

不過我地都有d收穫,
就係呢d "紫色"既紅蘿蔔(purple carrot)~~

唔好以為係佢地係新品種,
其實佢地係遠古植物,比
紅蘿蔔早出現,
而且佢既營養成份比紅蘿蔔高,重係superfood,
可以抗咩抗咩同抗咩....

不過我純粹覺得紫色好特別,所以先買...哈哈~~

No comments:

Post a Comment