Wednesday 26 June 2013

媽媽學種菇

誠俊媽上個月開始迷上左種菇呢樣新玩意,
個"菇塔"係係Market買既,
因為呢邊買菇食一d都唔平,d 秀珍菇au$3先得個少少,
所以見到Market可以買黎自己種,即買黎試下~

呢幾張相係上個月第一個菇種塔出既,
好大隻,好靚仔~~
 


我個電話比下,就知佢地真是幾大隻~~




呢個只係前面,後面重有一大堆~~

一個"菇塔"可以種大約4-5個禮拜,
賣果個話有2 - 3造,中間會有幾日休息期,
但我覺得佢係不停生,
不停都有標新芽,
生到多到食唔晒咁濟~~

今次見到再買多個,
等嫲嫲都可以睇下我地無聊既種菇玩意~~

"菇塔"買返黎係一大盒既,
我地要準備既係一個大膠箱同埋濕報紙~



打開個盒,見到個"菇塔"被個膠袋包住~~
 


將個"菇塔"放係濕報紙上面,再沿住的黑線剪開d膠袋~~
 


切開d膠袋,搞到佢"fing fing"下先係好~~~


呢d就係菇菌~~
只要每日噴水,放係通風又有少少陽光既地方都ok~

希望d個"菇塔"會好似上一個咁生多d菇菇~
因為呢排天氣開始凍,我想要新鮮菇菇打邊爐~~~

No comments:

Post a Comment