Monday 17 June 2013

[悉尼2013] Day 2 Le Creuset 專門店朝聖+ 新奇 liquid nitrogen雪糕

悉尼既第2 , 嫲嫲同E婆到埗,爸爸係機場接左佢地返酒店之後,因為佢地坐完長途機要抖下,夜晚再去搵係悉尼住既舅父食飯,所以我地一家3口就落去食D野,同埋最重要既係**朝聖**
我地先去TOWN HALL對面既WOOLSWORTH超市買生果同野食俾誠俊,
路過著名既QVB影張相,再急急腳行去我地既朝聖地~~
QVB (Quenn Victoria Building) , 幾時睇都係咁靚~~



呢個仔仔重未訓醒咁,鬼咩~~
之前果晚成點幾先肯訓~

行到King street,終於到我要去朝聖既地方~


澳洲第一間 Le Creuset 專門店~~~

呢間專門店好似5月先開,所以真係堅好~~
佢一開我就有機會由perth飛過黎朝聖~~~



當日佢既紫色系列有7折,好靚,但比較過上網買重平d,
但老遠黎到梗係唔可以空手而回,所以都買左其他小型既野~~

之後食埋lunch,返酒店join埋嫲嫲佢地出發去搵舅父~~
我地要去darling harbour坐船去舅父屋企,
沿途經過唐人街,有間好特別既雪糕店~~

佢地係即地用液體氮(liquid nitrogen) 去整雪糕~
成個過程只係2分鐘到,好新奇既做法~
之前係電視台既煮飯比賽見識過,估唔到真係有人賣~~

佢將本來準備好既雪糕材料,同液體氮倒埋係個mixer度,


一陣冰凍既白煙出現,
等個mixer搞幾下,


咁就完成~~
呢杯係lemon lime & bitter 味~~
絕對新奇好味~~~~
不過唔平....au$6
---

No comments:

Post a Comment