Friday 14 June 2013

[悉尼2013] Day 1 凌晨機到埗 + Eveleigh Farmer Market

今次我哋去雪梨系坐凌晨飛機,
因為可以請少一日假又多
D時間玩,不過就辛苦D~~
12點鐘先飛,所以我地放工返屋企重可以再執埋行李 ,
食埋飯,沖涼先走~~~~

去到機場,當然例都要打打咭~~~

可能因為SYDNEY果邊係LONG WEEKEND, 今次架機FULL9 成,
不過就好正咁坐到VIRGIN既新機,
可以
USB叉電,SCREEN又好靚,連仔仔都好專心咁睇套安全影片
~~

但就係因為太新奇,搞到誠俊好鬼興奮~~差唔多全程 無訓過咁滯真係我哋辛苦時佢好辛苦
好彩佢都算下咁無大叫大喊,只係不停掂呢樣掂果樣~~


落機之後我地就坐火車出
CITY
SYDNEY
既機場火車真係又快又方便~~
(不過唔平,要成AU$16一個人)


今日天氣好好,有陽光又唔凍,不過因為我地唔夠訓所以都著多件衫保暖~落火車行去酒店都係5分鐘,但7點太早,唔可以上房住,
所以我地全家放低行李之後就係酒店搵個位置抖下,
好在酒店有個大既休憩地 方有
SOFA
有枱,最好係又唔係好開揚,
可以慢慢訓, 當然呢個時候誠俊就有私家車可以慢慢訓~~~


抖到10點到,
我地就出發去第一個景
Eveleigh farmer market!(<--按此)


market其實好鬼近city,我地係酒店附近上巴士,
10分左右到悉尼大學落車,行多8分鐘到就到~~
 
 
你睇下阿誠俊哥個樣,坐巴士果陣,真係攰到呆晒~~~

Eveleigh Farmer Market佢個外表好特別,因為以前係工廠,所以感覺好粗獷
~~




入面賣既野比較精緻同埋有質素,唔係一般賣平野既market~~



 

我見有人一口氣買左6個呢隻玉桂包~ 我又買個試下~
AU$3.8, 幾好食,唔太甜~~


跟住我又買呢個MUFFIN食,好好食,但唔平,細細個要AU$4~~






行完
market 我地就行大約20MINS去附近Newtown ~ 食左個網評話好食,但食完好把鬼既越南粉!!!!!


之後再坐巴士返酒店,時間剛好1;30pm可以上房訓~~

No comments:

Post a Comment