Sunday 28 July 2013

冬天先黎學游水!!???

依家香港係夏天熱到死~~~
去學游水就係好岩時候~~
不過我地澳洲呢邊 就係冬天,但點解都重去學游水??
其實一直都想比誠俊去學游水, 但一直都冇時間去搵資料,
直至上幾個禮 拜信箱收到社區中心嘅郵件, 發覺有新學期開班,
為左唔想再miss,而且係室內暖水池, 所以就嗱嗱聲去報名~
係澳洲呢邊, 其實六個月大嘅小朋友就已經可以學游水,
講真都唔係話學游水, 只係俾佢地習慣下係水入面活動,

到再大少少真正學游水嘅時 候就唔會咁怕水
~~
因為澳洲太多陽光海灘
, 好多人屋企有游泳池, 所以學游水對小朋 友嚟講好重要!!!


今日係第一堂,
所以一早換好衫, 食埋早餐就去泳池準備~~



呢個小朋友未瞓醒就俾媽咪換咗泳衣, 重食緊咀咀~~
星期六上晝非常多人學游水好多爸爸媽媽都坐埋一邊等好鬼熱鬧
去到未夠鐘牙仔睇住人地係側邊玩已經好開心好興奮








點好名之後爸爸落水~~
一落水佢就好ENJOY~~~



阿仔一歲學已經叫做Baby 2,其他小朋友都有上之前果個Baby 1,

我地就
遲咗人地一班, 所以我地呢個插班生, 一開始就唔係好 適應, 有啲炆憎~~





老師叫佢地游去浮板攞d玩具,再游返去池邊放低,再重復!






但仔仔有d緊張, 唔係好投入,試幾次之後先開始主動d


















點解我可以影得咁清楚??


因為咁啱泳池上面有條橋,所以角度非常好~~








半個鐘既堂好快就完,一上水爸爸就同我講仔仔好肚餓,
係水度講左幾次mum mum,所以換好衫,上車就即刻俾餅餅佢食,
點知返到屋企佢好攰咁訓左2個半鐘,
平時訓多數都係訓得1個鐘,估唔到玩半個鐘水, 可以令佢咁攰!

下星期繼續努力

No comments:

Post a Comment