Tuesday 2 July 2013

誠俊哥一歲生日會 --- 上半部


誠俊既一歲生日會係上星期六係好溫暖既陽光下順行舉行~~
真係好開心,當日天氣好到不得了,而且得到好多朋友賞面黎一齊玩~~

 

誠俊既生日CAKE -- 法式既Croquembouche~
好睇又好食~~ 正正正~~~
不過呢個係全個party最貴既item~~~

經過幾日努力,個bbq area終於拾靚晒,
都算見得下人咁喇~~

我係美國網上訂既生日佈置出場~~
呢個馬戲團主題我真係好鐘意~~
好開心好有氣氛~~





呢個係我專程整俾小朋友既粟米薯蓉杯~~
勁有馬戲團既感覺~~

呀主角當日好乖,一早起身做"監督",
睇住我地忙呢樣忙果樣,之後可能"監督"得太攰,
係開始前少有地訓左2個鐘~~
較啱時間開始有人到先起身,所以佢玩足成個Party~~

大約1點15分左右,大家到陸續到達~
誠俊年紀最細既baby friend 得6星期大jar~~




大家寒喧完一輪之後,party開始~~~
齊齊開餐喇喂~~~~


我地既到會食物有炒飯,炒米粉,咖哩角,芋頭炆排骨,咖哩雞,燒雞翼~
重有2大盤沙律,自家bbq蜜糖腸~~

估唔到到會食物既分量咁大,我地order 25人,
但最後成30人都食唔晒~~
所以本身準備左既bbq蒜蓉大蝦都無整~

No comments:

Post a Comment