Wednesday 17 July 2013

病魔,你好快D走呀~~~

呢輪我都好少打blog, 唔係因為我懶,都唔係心情不佳,
係因為病魔追住我地一家
趕極都唔肯走,激死人!!!

本身過左個快樂既週末,
到星期一,我放假係屋企湊仔,
重好賢良淑德咁煲鮑魚雞湯,

阿誠俊哥又好乖咁食玩訓,
重好開心咁攞我果joseph joseph 隔熱墊拉長晒,扮爸爸個dyson吸塵機~~



心情大家都好好,以為真係已經掃走所有悶氣~~~~~

點知到左下午3點幾,
阿仔訓第2覺既時候,我就開始唔舒服,
有d作感冒,有d頭痛,
諗住食粒藥,同阿仔一齊訓下會無事,
點知5點幾老公返黎
,我好似差左,重尖寒尖凍,
但因為約左朋友出街食飯,
又唔想推,咁我又食2粒panadol, 抖多陣就出門口。

食飯既時候都ok,無野,
已經比平時食少左,但竟然會胃痛!
平時我好少會胃痛,咁我估可能唔係好舒服,個胃消化唔好姐,
早點訓,好快無事!

但訓到半夜,成晚發夢訓得勁差,重開始肚痛胃痛肚痾一齊黎,
上落床幾次之後,老公阿仔都俾我嘈醒晒,就係佢地俾我嘈醒呢個時候,我突然全身漂晒冷汗,好暈咁,訓左係床邊.....

當時我重清醒,只係
好暈,同埋唔想成身汗咁上返床~~
老公知我咩事,但仔仔唔明白,佢係床度望到我咁樣,即刻好驚咁指住我EE哦哦咁叫~~~
望多我幾眼,可能佢都覺得媽媽有d唔妥,就開始喊~~
跟住爸爸叫我無事就上返床,唔好訓地下,
因為仔仔好擔心唔知媽媽做咩,咁樣會嚇親佢~~

我抖一陣之後就上返床,誠俊就即刻撲埋我度,要攬攬~~
雖然好病,但見到仔仔咁樣,個心真係好sweet~~~
估唔到佢咁細過都已經識得,或者感覺到咁多野。

到第2朝去睇醫生,醫生見到我地2仔乸都話, "又係你地?"
最後我唔知點解會係腸胃炎,又無食D咩特別野,我食咩之前都有洗手架~~
唉~~
病魔,你幾時走呀~~~~
我地一家都唔歡迎你呀!!!!!!!!!!!!!!!
快D走~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment