Monday 8 July 2013

一家三口齊齊病倒的週末

呢個週末真係慘,全家病晒,慘到爆.....

星期五爸爸食完個M 記做下午茶之後就開始又痾又嘔,
到左8點幾頂唔順嗱嗱聲車佢去急証室~
吊左2大包鹽水,打左3枝針,無咩事之後就出院,
點知返到屋企半夜輪到我,一樣

又痾又嘔,
同時誠俊又發燒, 39c,真係所有野一次過黎晒~~~

到左星期六朝早,爸爸都無咩事,係攰d,
我好彩訓醒之後無再痾嘔,但就發燒,
誠俊就麻麻地,keep 住燒,要keep住食藥~~
但到左下午,誠俊開始又有d痾,所以襯重有醫生睇,
又渣渣林同佢去睇醫生~~

好彩唔多人,唔洗等好耐,
你睇佢燒到紅卜卜~~
不過so far都算精神,重曉玩同扭計~~

醫生同仔仔驗小便,check完之後, 話佢無咩,只係virus,
輕微肚痾無藥食,注意飲多d水就可以~~

係澳洲睇醫生真係得個"睇"字,
10次有10次都係叫你食panadol,
去到嚴重,發炎,先有抗生素俾你~~

咁醫生check左無咩事,
無藥食,咁唯有用d中國人既古法,
簡單舒緩下仔仔既肚痾喇~~

第一, 就係飲炒米茶~
因為奶奶話炒米茶"兜"痾,
雖然唔明"兜"痾係咩意思,
又唔係止痾,但就兜住~~~

anyway,我細個阿媽都話肚痾飲粥水好,
只係奶奶話炒米比粥水,因為炒米唔涼~
所以奶奶就用白鑊炒黃左d米之後再煲水俾仔仔飲~~

阿誠俊又好乖,肯飲炒米茶,
因為炒米茶其實都ok好飲,好似玄米茶咁~~

第二樣古法就係"碌雞蛋"~
呢個方法我真係由細碌到大,
係我最錫既嫲嫲傳授俾我地既,
原理係用溫熱既熟蛋白,
去舒緩身體唔舒服既地方~

中醫話人唔舒服既時候有時係"風火"所至,
例如頭風,肚風~~
我唔係醫生又唔識醫術,
唔知咩係風同火,
但我阿嫲話碌雞蛋可以碌走d風同火,
個人就會快d好返同舒服d,
所以我地家族既人一發燒,
就用雞蛋碌額頭&耳背,
肚痛就碌肚皮~~

方法好簡單,首先烚熟隻雞蛋,
要全熟,襯熱剝殼,
放係薄紗巾上面~


切開一半,蛋黃唔要(要襯熱,凍左無用~~)
有銀介子可以放入去,無既都無問題,
(我用好平既銀介子,唔洗用T字果D貴野)
因為碌完銀介子會變色,顯示碌左去黎既係"風"定"火"~~


用紗巾包埋隻蛋白,襯熱碌~~
注意: 雖然要襯熱碌,但要小心,碌小朋友的話要更加要小心太熱~
溫熱就ok,同埋細細力碌就得~


碌完銀介子會變色,
如果係金金地色係火,
如果係藍藍紫紫就係風,
當然有時2樣色都會同時出現~

誠俊今次2樣都有,"風火海"一樣~~~~
隻蛋白碌完就唔可以食,
而隻銀介子洗返乾淨,變返銀色,之後可以再用~~
碌完可以用暖水抹下碌完既地區,因為會有少少黏住~~

呢個方法唔係食落肚既,而且材料簡單,
Touchwood大家有需要既時候可以試下~~

我又要去抖下同繼續睇住重未退燒既誠俊哥~

No comments:

Post a Comment