Tuesday 2 July 2013

誠俊哥一歲生日會 -- 後記 [有片睇]

話咁快個PARTY就完成左~
雖然誠俊重細,未必知道PARTY係咩一回事,
但到佢大個仔之後,佢就算問返我佢細個既事,
或者發脾氣話我唔鍚佢果陣,(我知一定有呢一日~~哈哈~)
我都有D揸拿,等佢知道佢幾咁幸福,爸爸媽媽幾咁錫佢~~~

其實搞咁大壇野,身為我地最想既,係送個回憶俾誠俊,
等佢長大之後,可以係相片入面搵返佢細個時候既經歷~~
因為媽媽我細個公公婆婆同我影左好多相,
到我大個之後,婆婆就從唔同既相講返當年我成長既野我知,
我想誠俊都同我一樣,
有人可以幫佢記錄一D成長既回憶~~


誠俊生日會收到好多祝福,又收到唔少禮物~
多謝晒大家!!!

No comments:

Post a Comment