Thursday 1 August 2013

**媽媽操刀**誠俊轉新LOOK~~**



誠俊哥轉左個新髮型,係咪依然好靚仔呢???

小朋友既頭髮真係長得好快,
上次嫲嫲幫誠俊剪完都唔夠一個月 (誠俊哥剪髮記~)
又係時候要修修佢~~

今次由媽媽我親自操刀,同仔仔剪,真係好緊張~~
因為我係......零.....經....驗~~

如果誠俊哥懂事既,佢應該唔會肯俾我搞佢個頭~~

坐定定, 等媽媽梳好個頭先~~

你無睇錯,佢係俾膠袋"LUP"住~~~


媽媽都好耐無試過咁認真咁專心去做一件事~~

本來以為卡通片可以令誠俊專心睇,唔會四圍擰,
不過今次唔WORK~~
所以爸爸再俾其他野佢玩,
等佢至少會HOLD住幾秒俾我"落刀"~~

我覺得最難剪既係耳仔位,
佢成日擰擰擰,
好怕整到佢,

因為公公買既日本髮剪實在太利,
媽媽都自己剪左親自己~~

不過經過今次之後,
我好有信心下次可以繼續,
因為幫仔仔剪頭髮係一個好好既親子回憶~~

No comments:

Post a Comment