Monday 22 July 2013

德國鹹豬手變韓式豬手 + 椰汁大菜糕



係咪好靚呢隻豬手~~

上星期係病之前
嗰一日就已經準備整德國鹹豬手
已經解凍,
所以最後都係直接整埋佢,唔理得肚痛咁多~~



材料好簡單, 
急凍豬手一隻,融雪
雞湯一公升
1湯匙
紅蘿蔔2-3小條切小塊
蕃茄2-3個切小塊
月桂葉幾塊
黑胡椒一個湯匙
啤酒一支(ALE 比較好)

醬汁
蜜糖兩湯匙
啤酒七湯匙
生粉兩茶匙

豬手洗乾淨去晒D毛再用鹽搽勻備用
將所有材料放晒落煲,
水滾後放埋豬手,
再滾起後轉細火炆45-50分鐘。
熄火再焗15分鐘。




之後留起豬手,用叉係豬皮上面插洞,再放返入湯,放入雪櫃過夜。


今次我放咗喺雪櫃2晚先拎番出黎焗,

焗之前先煮返熱隻豬手。

焗爐200度,焗大約10-20分鐘,令到外皮脆就ok!
 

終於可以用下我個LC 掃掃~~

焗既中途可以同隻豬手搽醬汁,主要搽肉既部分,
可以增加味道,又唔會令肉既部分焗得太乾,
皮可以唔搽,因為搽左唔脆。



咁大個焗爐,得一隻豬手係入面,感覺好LONELY~~~

我明顯病到傻左,竟然將d醬汁搽晒整隻豬手,所以最後無左脆皮嘅效果!

以為咁樣就失敗左,點知食第一啖,發覺質感同味道同韓國豬手好似,
因為我個湯唔記得落鹽,唔夠咸!
好明顯真係不在狀態!

 


錯有錯著,最後呢個變左韓國豬手!
同樣可以配酸洋蔥同芥辣,一樣咁好味!



食完重有雙層大菜糕用甜品, 係椰汁加旦花~~
第一次整, 好成功!!!


不過我得個整字同個睇字無得食~~
爸爸晒~~

我研究左好多食譜,
每個既比例同好唔同,
最後我自己整既成功比例係

旦花:
大約10g 大菜
1.2L 水
一個旦
冰糖適量

椰汁:
大約
10g 大菜
750ML 水
250ML椰汁
125ML花奶
冰糖適量
(
椰汁+花奶要最後熄火先落~)



No comments:

Post a Comment