Friday 12 July 2013

誠俊哥 -- 好扭計呀


誠俊越大越識扭計,
可能大個左D,識得行行走走,
慢慢開始有自己既主見,
知道自己鐘意咩,唔鐘意咩,
所以扭計既情況越黎越多~~~

前2日放工放學返屋企,
呢個小朋友因為我唔抱佢,
佢就發爛係度"lur"地係咁喊~~


我出動到餅餅去tum佢,佢都唔理我~~

呢個小朋友就擺明同我鬥耐性,
佢諗住喊得大聲d,喊耐一陣,
就會有人去抱佢!!

呢個小朋友太低估佢阿媽,
佢阿媽我真係唔會理佢,
係咁安全既情況下,
咪由得你喊,
我又唔怕嘈~~~~

平時佢唔小心仆倒,撞親,
如果明顯係好小事既話,
我地唔會呵返佢,唔俾機會佢撤嬌,
等佢自己起身~~

因為我同爸爸都覺得男仔應該要strong d,
唔可以太依賴~


瘋狂喊左大約5分鐘之後,
佢自己首先頂唔住,自己企起身,
索住2行鼻鼻,慢慢行過黎我度,
不過最後我都係無抱佢,
只係攬攬佢,俾餅仔佢食,
有餅食,心情就好好多~

教小朋友真係要一步一步咁教,
的確係一條好漫長既路,
而我地先係啱啱係起點..........

No comments:

Post a Comment