Wednesday 3 July 2013

Jamie Oliver 在柏斯

我諗一講Jamie Oliver,大部分喜歡煮野食既人都會知佢係邊個~~
我自己好鐘意佢,佢煮野食既理念同風格我好欣賞,
佢煮野好出名,同時佢教人煮既餸菜都好平易近人,
唔會係好難買既材料同難度好高,加上佢提倡係學校食物部既健康飲食真係好抵讚~~~

佢既餐廳Jamie's Italian係澳洲既第2 間分店就好有眼光咁揀在係Perth開~

其實3月尾佢就已經開幕,
但我地到左上星期先有時間拍拖去試~





一入門口就有佢既野賣,
除左cookbook,重有其他杯呀,袋呀, tea towel 等等~~





入到去,餐廳裝修一貫jamie既風格,
唔豪華,
好簡單,
大部分佈置都係食材或者係酒瓶~~
 









menu係一張A3 size 既紙,同一本bar menu

意大利餐廳必備既包包籃~~
味道合格,無咩特別~



雖然係lunch,但我地都決定食豐富d,
叫足3-course連drink~

第一道係 Meat Planks,
個賣相好得,佢係用2罐罐頭承住塊木板~~
賣相加分,同時又慳位~~
呢個係antipasti,又算係entree,因為份量都算大~~




呢點sweet chili gel 要close up,
因為個waiter話係jamie handmade from uk~~

呢個plank 好特別又好味~~
所有element都好夾~~
食完真係好開胃~~~

main我地有黑松露Risotto~

好香,好Creamy,有d"趙頭"
其實睇相都見到個Risotto 好creamy~

重有牛仔肉veal,
veal算係勁有趙頭既肉,
煮得唔好真係好似食紙皮,
今次呢個煮唔錯,佢塊veal上面重佈左片prosciutto去煎,
好鬼香~~個蕃茄食得出係靚蕃茄,好juicy~




呢張相好似著住校服咁,
令我諗返起以前中學果時成日去食意粉屋~~

話明3-course meal,甜品咁重要, 當然唔少得~~

Warm brownie with vanilla ice-cream
食一啖之後,感覺好幸福~~
一啖有齊冷暖既感覺,好好好好好好味~~~




Tiramisu with orange mascarpone
呢個真係無得輸~~
如果晚晚食完飯都可以食到就好喇~~~



以前係perth, 我覺得Ciao Italia既
Tiramisu & 意大利菜係最好食,
但食完jamie之後,比較埋價錢質素同訂枱服務,
Sorry,Ciao可以
唔洗再去~~

呢餐1人都係AU$50~
係Perth黎講算合理,抵食~

No comments:

Post a Comment