Thursday 4 July 2013

話咁快就一歲~~

時間過得真係快,我個仔仔咁樣就一歲喇~
記得上年臨生之前果日重同婆婆齊齊去食KFC,
到左夜晚再同我個大肚影相留念~~

因為仔仔最後都唔肯轉向出口,
所以媽媽捱左一刀攞佢出黎,
記得果日天未光就起身出門口去醫院,
雖然第一次入手術室,但因為老公全程都係我身邊,
所以都唔係好緊張~

可能睇得電視多,我以為手術室係好細好暗,
點知我入到去,超大超光猛,
有好多唔同既醫護人員,
但大家都好輕鬆好愉快咁樣,
當時重開左收音機~

而最搞鬼既係我主診醫生黎到,Say hi 之後,
竟然問我老公頸上既相機係咩brand 同model~~
跟住就傾大談相機經....
唉....完全唔係我想像中咁既樣~~


仔仔出世果一刻,我因為訓係度睇唔清楚,
但當聽到佢第一下喊聲,即刻忍唔住感動到喊~~

跟住到我聯好針,check 好之後上到房,
仔仔已經係房等緊我,
婆婆見到我第一時間就同我講仔仔好似我,
到我自己第一眼望著自己個仔,
佢真係好似自己~~
同埋個樣好man,一睇就知係男仔~~


誠俊出世頭果幾日都未有名,
到第3日,爸爸就改左英文名俾佢,
但中文名一直到無咩頭緒~~



直至差唔多要攞出世紙,先好努力咁諗,
爸爸同我都上唔同既姓名網,改名網去研究,

最後誠俊係我同仔仔改既,
當然唔係因為誠俊哥果套劇集喇
只係因為經過不同既研究,
發現呢個名對仔仔既命理都好好,
所以就決定誠俊做誠俊哥喇~~~

一歲既誠俊so far都係一個算合格唔錯既小朋友,
而家有10.5kg,一日食足5餐,另加4枝奶 (6安),真係好鬼豐富~




早餐係屋企多數食米糊/麥片+yogurt 或者包包,
係學校morning tea 食生果/yogurt/多士,
lunch 就鬼佬野多,薯蓉/菜/意粉/pizza
下午茶係生果/yogurt/多士/cake
晚餐一定食飯仔,我用魚湯煮,
再加旦/魚/蔬菜/雞/羊,日日唔同,
佢可以食2/3個飯碗咁多~



飲食方面呢個小朋友唔係好洗擔心,
不過佢有樣野唔好就係好惡,
有時佢要既野,我唔俾佢,又或者遲少少俾佢,
佢就會鬼殺咁嘈~
惡到不得了~~
呢樣真係要慢慢教下佢~~
唔係第時做左小惡霸就弊喇~~



No comments:

Post a Comment