Saturday 20 July 2013

出關日!!

今日總算病好,可以出關喇!!
痾左咁多日,真係人都散晒~~
所以一出關首個節目就要沖喜下,去美食展!!!!!
每年都係澳洲唔同地方舉行,今個月黎到Perth, 當然唔可以錯過喇!
記得我好多年讀書果陣都去過一次,有好多酒試,好多野食!
隔左咁多年,今日再去,感覺差唔多,不過規模大左好多,
又多左野食以外既野睇,例如廚房設備, 烹飪班, 品酒班……..






但我地目標都係飲飲食食多,因為入場券一d都唔平,成AU$36一個人,
可能因為咁,所以場入面試飲試食既數量同分量都好多,
d 攤位真係好似自助餐咁,任你食任你試,
而且大部分都唔志在sell你即場買,反而係想你試完去返出面超市或門市買,
所以一路行一路試都好free, 唔怕食完重要聽佢狂sell,或者唔幫襯佢會黑面~~
不過係澳洲地方,賣既試既都係比較西式既野,
好似olive oil, olive, pickles, cheese, dip sauce, herbs, sauce, sausages, ham, chocolate, nuts, yogurt......
而有d 攤位就只係賣,而無得試食,不過價錢都唔貴,幾蚊幾蚊咁,
好似我地呢4個批,都係$7,好味又抵食!所以好多人排隊買!


同埋都同香港好唔同既係,呢度無人叫賣,唔會好似街市咁嘈,舒服好多!
而喜歡飲酒既人,真係會好開心,因為試酒真係可以試到你醉晒暈晒都未試晒全場既酒!
我地唔覺唔覺就行左3個鐘,中途誠俊試到一半食飽重訓著埋!!
其實佢無俾入場券但都食左好多野,
因為試
sauce olive oil d
一定有餅乾同面包,
佢就不停食,

之後有湯試,佢又飲,
yogurt
又試幾杯仔,
所以中午果餐佢都無正式食就飽到訓左!

訓醒落地走下,伸下,
訓飽心情勁好,
連飲水都可以咁開心~~





最後我地都有少少收穫,
最開心係買到pink salt flake Truffle salt
AU$20 有3樣,好抵買~~~~
Truffle salt真係香到不得了~~
用黎炒蛋一流~~

No comments:

Post a Comment