Wednesday 17 July 2013

掃走悶氣, 快樂星期六~~ (有片睇)

自從上星期一家病完之後,呢個星期就算好返,
個人都好似懶懶行咁,無咩動力無咩精神。
唔好話打blog,煮飯都無咩心機,都唔知做咩。
去到星期五晚,打左個邊爐之後,感覺又好返少少,
星期六就出去行下,再散下d悶氣〜〜
我地係屋企食完早餐又晾埋衫,成12點先出門口,
我哋首先去Morley 行玩具反反城,要買條學利帶比仔仔,
想買其原因一來佢係行街嘅時候可以自在啲,
有條帶嘅幫助,我哋又唔怕唔知佢行咗去邊,
雖然有D人覺得呢條好似狗帶,但其實佢好好用,
因為好似誠俊咁細粒,你烏低身拖住佢隻手辛苦時,
佢舉雙手俾你拖又好辛苦。
有左佢就方便好多~

買完嘢肚餓去食lunch,
去到間餐廳俾佢個AU$15.9既海鮮拼盤吸引,
所以決定同爸爸一人一個,
估唔到個拼盤咁足料,味道都唔錯,AU$15.9,抵食!!!
 
因為我哋食海鮮BB無得食,所以攞咗餅餅黎安撫佢,
點知佢食晒D餅,見我地食緊野好忙,無人得閒理佢,
佢之後攞過食物盒黎玩,忽然唔知點解佢咁樣咬住個盒,





都唔知點樣學識,不過又幾過引,識得自我娛樂!
見誠俊咁乖無騷擾我地食野,我地就帶佢去同一個商場嘅波波池玩。
上次夜晚嚟過冇乜人,
今日星期六下晝就勁多人,
因為我要睇住架BB車,所以得爸爸同仔仔除鞋入去玩。










IMG_2997




誠俊雖然識行,但心境始終係一個得一歲既小朋友,


佢唔係好識主動去玩,一開始入到去淨係識睇住人地玩,
跟住就好開心咁拍哂手掌喺度笑
好鬼傻豬
之後爸爸慢慢咁帶佢去玩
滑下滑梯騎下馬仔,
再拾下波波,好開心就過左一日。
出去行完街,又見到仔仔玩得咁開心,我個人心情都好返好多,
夜晚重好好心機咁煮左好好味既日式烏冬食,


好味半熟蛋~~
一次掃走所有悶氣,迎接新一個星期

No comments:

Post a Comment