Thursday 11 July 2013

我地可能係有錢人???????


尋日新聞話,最新既全球生活消費指數,
我地身處既柏斯原來係排頭第11位,
高過New York ~~

我地好專心睇完呢段新聞之後,
爸爸同我講,

"老婆, 我地係咁貴既地區生活都重可以生存到,
咁我地都應該算係有錢人喇~~"

佢咁既推理真係搞笑~~~

之後我再上網睇下,
我發覺perth唔單止生活消費高過New York,
重要係全南半球加全澳洲最貴~~

source: http://www.numbeo.com/cost-of-living/rankings.jsp

不過講真,係perth生活真係都好貴,
超市買野貴絕全澳洲一直都係,
因為西澳太遠,運輸貴,
出街食飯又貴個人,
同一餐飯既價錢,可以係sydney食2餐,係香港可以食自助餐~

水電煤又差唔多係全澳洲最貴,
重要年年都加價,次次都加5-9%不等,
每次收到呢 d 帳單,打開果陣我真係會好緊張心跳加速~~

啱啱過左7月1 日,
澳洲又一個新既財政年度,
除左要交稅之外,
各式各樣不同既council fee, water bill 等等飛到埋身~~
上年第一次以業主身份去處理呢d野,
我真係嚇到暈左~~

好彩係澳洲交稅唔洗另外攞錢出黎,
因為每次出糧就已經扣起左30%既稅,
到年尾結算再"多退少補",咁先無咁可憐~

今年既又開始飛埋身喇,
又唔知要交幾多錢~~

打到呢度,我覺得我同"有錢人"呢個status離好遠~~~

No comments:

Post a Comment