Tuesday 13 August 2013

同誠俊去BB展

今個星期六我地無上游水堂,
唔係我地偷懶呀~~
只係要打一歲針, 所以上少1堂~~

因為再唔打針, 遲D政府又寄信黎煩~~
跟住又Hold住D學費津貼,
到時又要打電話去搞一大輪,
上次試過一次之後都怕怕~~

打針誠俊一如以往都無喊,
FB有相睇, 你未睇咩???
快D Like下誠俊哥FAN PAGE 喇~~~ -->
LIKE


到左星期日我地去左栢斯一年一度既BB展,
上年我同婆婆地都有去,
當時誠俊滿月無耐, 全程狂訓~
今年再去, 佢就識行識走, 四圍搞搞震~

展覽既野都同上年差唔多,
大同小異, 但就無HK咁瘋狂,
咁多FREE GIFT, 又無咁多人係咁叫你入會~~

今年我地無咩目標,
無野想買, 只係當一個Family Activity,

誠俊一路行都好開心,
因為有好多野俾佢摸呀搞呀~
不過就辛苦左爸爸係咁追~~~

去到一檔 sell party 既,
有吹泡泡機,
誠俊好開心, 係咁捉泡泡~
就算俾d泡泡狂吹, 佢都唔走~

有左條長頸鹿帶之後,
係呢 d 人多既地方真係好方便~~



場入面重有一個小型農場,
俾小朋友親親小動物,
在場有好多唔同動物,
羊, 豬, 雞, 鴨, 兔.....

誠俊一入去就俾D 雞吸引左,
佢第一次見D雞同鴨,
非常好奇, 佢既表情話俾我地知,
"點解D雀雀咁大隻??"

因為平時佢好鐘意睇雀仔~

佢係咁叫D雞,
係咁"呀呀呀"~~


再睇下旁邊既羊羊同豬仔~
隻豬仔好活躍~~ 四周走~~



到後尾, 誠俊都係對D雞最有興趣~~


一直望住, 不過就唔敢去摸~~
(其實我覺得仔仔咁著, 好有型!!!!)
好開心, 拍拍手~~~


雖然話今年無咩目標,
但最後都買左唔少野,
其中呢個尿片筒真係一流!!!!!


用左幾日, 發覺真係好好用,
廁所終於無晒臭味!!!!

之前一直覺得買呢樣野好無謂,
又貴(原價AU$40, BB展有半價),
包好膠袋再放入垃圾筒咪一樣~

但自從因為誠俊開始食大人食物之後,
呢個方法唔再WORK, 臭味好勁~~
咁見Expo有特價, 就試下係咪咁堅,
點知....用過之後, 真係後悔"買得遲"~~~
好彩都重可以用一段時間~~

No comments:

Post a Comment