Thursday 15 August 2013

雞仔住家男~~

星期一, 媽咪放假,
因為天氣麻麻, 所以無同仔仔去街,
2 個人留係屋企, 抖下, 做下家務~

平時誠俊好鐘意係我地摺衫既時候, 走黎搞搞震~~
所以今日我晾衫果陣, 就叫埋佢一齊幫手~~

佢一見到D衫係洗衣機入面, 好興奮,
不過就有D不知所措,
我就教佢慢慢拉D衫出黎~~




誠俊好認真咁一件一件咁抽D衫出黎~~



呢機衫全部都係誠俊自己既,
所以唔會太大件太重~




但去到最後幾件, 佢開始無力拉,
所以意圖用手"掃"D衫出黎

當然唔成功喇~~~~



到我出去晾衫,
阿誠俊哥就係花園自己玩~~~



拿住個筒唔知玩咩~~




好鐘意誠俊既呢個背影~~
肥肥矮矮好可愛~~



玩完個筒, 又再去玩波波~~




我叫呢個活動叫做"放雞仔"~~



呢隻雞仔玩得好開心~~



因為係花園咩都摸得, 咩都搞得,
唔會成日都聽到媽咪叫"Shop!!" "No!!"

No comments:

Post a Comment