Friday 9 August 2013

成長記錄 9﹣8﹣2013

呢輪媽媽返工好鬼忙,都無咩打BLOG, 又少左同誠俊影相~

不過都有D野值得記低既, 做一個小小既成長記錄。

一歲既
誠俊哥現而10.5KG, 高77CM,
三圍數字就唔定, 食飽會大D, 去完便便又會細D~~
嘻嘻~~

飲食方面,
一如以往, 非常為食, 胃口好好~
今個星期開始俾佢食大人飯,無再另外煮飯仔俾佢,
即係我地食咩佢食咩,
不過當然都會相就下佢既,
好似煮飯加多少少水,等D飯軟D,
煮菜佢果D會煮淋D,
有太多汁, 太油或濃味既,會沖左熱水先~~
而家食左幾日,進展唔錯~~
佢都好肯食,無咩投訴~

其實佢食過既食物總類都好多,
除左豬牛羊雞魚菜,  蔬菜, 水果,
蟹, 龍蝦, 豆腐, 鮮奶.....
基本上我地食咩,每樣都會俾佢食d,
但有d野食到而家都無俾佢食,
好似香腸, 午餐肉, 零食, 果汁, 薯條.....
希望可以盡量推遲,
再大個d先俾佢食呢d唔好既食物~~

(雖然爸爸媽媽都經常食~~~嘻嘻~~)

不過最近幾次,佢要求自己用匙餵自己既意識好強,
係咁搶我枝匙~~

咁我都會俾佢試,
而且佢都控制得好好,
啖啖都放到入口,
但佢餵自己既時候,支匙一唔平,
D飯就跌晒~~~~~~~~
搞到次次食完飯,
個地下都一齊食埋
~~

行動方面,
誠俊哥而家行路行得唔錯,
行得好快,
呢幾日開始想學行一級級既路,

即係好似出門口果級仔,
佢會扶住門框, 慢慢咁先伸一隻出去,
之後再行埋第2隻腳,
10 次有7次都⋯⋯⋯⋯仆倒,
不過佢都好努力咁學,
應該好快就成功~~

相反爬高、企高呢D就學得超快,
2下就爬左上箱汽水度, 搞雪櫃既磁石~~

一係就反轉個洗衣籃,
爬上去再企係上面, 跟住重笑笑口拍手手~~


見到都真係鬧佢唔落(因為佢好鬼可愛!),
但又唔可以俾佢做D咁危險既動作~~
次次都捉返佢落黎,俾佢玩其他玩具,
分散注意力, 佢好快就唔記得~~


講野方面,
而家識講媽媽/媽咪, DADDY/爸, Mummum, 包包, 波波,
唔算好多,不過就明白多左我地既講野,
爸爸俾條尿片佢,叫佢俾媽媽, 佢識做~

有時叫極佢都理我,之後扮野同佢講byebye,
佢知道媽媽會走,佢就會走返過黎~~

行超級市埸, 我行左去第2行,
爸爸問佢, 媽媽呢?
佢識坐係車度4圍望, 搵我,
之後離遠見到我,佢就係咁同我笑~~~
每次佢“成功”搵到我之後,
我都會攬下佢, KISSKISS,
當鼓勵佢既叻叻!!!

No comments:

Post a Comment