Thursday 29 August 2013

20分鐘快手泰式明爐烏頭


泰國菜係我其中一個最愛,
明爐烏頭每次都會叫,
但唔知點解我地perth呢邊既泰國餐廳都無呢個食~~
 
上網查下, 發覺都唔係好難整, 而且好多材料屋企都一定有,
同埋都有D都可以簡單化,
所以一於試下~~

材料:
新鮮烏頭魚一條香茅一條(雪櫃長備)辣椒兩隻(花園有)青檸一粒芫茜適量蕃茄適量(雪櫃長備)草菇適量(我用罐頭的)雞湯250ML清水 200ML冬蔭公醬1-2茶匙

做法
1.    香茅、椒、蕃茄、芫茜切碎(芫茜留起少許之後裝飾再連同草菇、雞湯、清水放入一個淺鑊 (我用LC 30cm buffet)用中火煮大約5分鐘(水滾後計)
2.   湯滾之後試味, 適量加少許鹽、糖、冬蔭公醬調味
3.    味道OK之後就可以放入已洗好的烏頭魚, 加鑊蓋中火再煮10分鐘, 魚熟就可以上枱。
4.   上枱之時加芫茜裝飾同青檸汁, 自行調較酸度~~

 
如果有時間, 可以用電磁爐熱住食, 等個湯越食越濃, 條魚就越食越入味~~

 
 
呢個上得大場面既餸, 用簡便材料, 20分鐘就食得!!!

非常方便我呢 d 每日放工趕頭趕命煮飯, 但又有一個要求高既老公既職業女性~

No comments:

Post a Comment