Sunday 28 April 2013

差D變白雪公主~~哈哈~

星期日既中午開始,好多時都係媽媽我最忙既時間,因為開始準備未來一星期既餸
~
今日爸爸有事要出去一陣,所以又係媽媽既廚房親子(鬧)”時間~~ 哈哈~
之前我係廚房整野既時候,我會放誠俊係HIGHCHAIR,但而家如果無野食或無得睇住人食野,多數佢都唔肯,一定狂叫~~~
所以有時如果我無開火煮野,只係洗洗切切,我會俾佢係學行車玩,行下走下~
當然,因為係開放式廚房,而我又係度,佢一定係我身邊搞搞震~~一係去開廚櫃,一係搞垃圾桶….. 明白BB呢個階段係好有好奇心,所以唔想咩事都NO!NO!NO!,但有時都有點難度………
今次我為左佢唔好又搞搞震,我隨手俾左個蘋果佢玩,我就開始做野….
無幾耐,發覺佢異常地靜,望下佢…..







原來食緊個蘋果,食得好開心~~
但因為我開頭係諗住俾佢玩,所以其實………………個蘋果….無洗過…………
差D誠俊就變......白雪公主......因為食左媽媽無洗既"毒"蘋果.....
洗完之後,我咬開少少個, 等佢咬到D肉,又唔會中毒
D搞到一半,準備同佢入PLAYROOM玩一陣既時候,個蘋果經已咬左好多,好鬼西利~~
佢食完個"毒"蘋果之後,好似充滿力量咁,即刻係我同婆婆SKYPE既時間,自己企係度,揸住個APPLE俾婆婆睇~~




佢呢輪都開始識唔洗扶住野自己企,但只係好短時間,今次企左好耐,我重夠時間影到幾張相~~
好可愛~~~~
到夜晚我地食飯既時候,佢當然又唔拾輸坐係度食埋一份~
因為今晚既餸幾油膩,無誠俊份食,爸爸就切D芝士過佢~~~
芝士是佢飛忽小食之一,幾開心~~



(呢張相可以睇到個廚房一部分既廚櫃...重有另一面,好多俾佢玩.....@@")




講真,我好感恩生左個開心快樂
B~~

No comments:

Post a Comment