Saturday 27 April 2013

誠俊的私家遊樂場

星期六,開始入秋,爸爸少左教水,少左外快,但多左時間陪仔仔~
最開心係我,因唔洗一個人睇住佢咁辛苦,又可以有人幫手做下屋企野~ 哈哈~


今朝洗埋花園果個太陽, 我地個花園既有蓋空間終於返新成功~

仔仔個遊樂場可以玩喇~

呢SET野買左好耐,價錢平到不得了,係MYER原價$240,勁減之後係$80,我地買果日重有9折~~ 嘩~ 唔買之後實後悔~~

但果時誠俊太細個,得2個月大,未啱玩住,咁我地係香港返黎之後一直都好忙,直到上星期爸爸先切好,而今日
終於有得玩喇~

3合1 ,有千秋,滑梯同波波池~

你睇佢玩得幾開心~


原本諗住佢會鍾意打千秋, 但原來佢鍾意既係波波池,重係無咩波波既波波池~ (太多波波會洗死人~~所以唔俾咁多佢~) 

可能公公之前係香港同佢玩“飛”同“超人飛”太多,個千秋。。。。。太小兒科~ 

下朝出左去行一陣超市同去附近ASIAN FOOD COUNT食野,去到FOOD COUNT誠俊明顯好肚餓,無晒精神,媽媽我就即刻一枝箭咁買2個 X燒包俾佢食~~

當然佢只可以食齊包,D X燒就我地食,但好快就清晒2個包~ 快到相都無影~

之後再餵佢食媽媽叫既魚湯米粉,佢食得好開心,每次佢覺得可以食我地食緊既野,佢特別興奮~~


夜晚整左好好味既口水雞同自家種既苦瓜煎旦~

口水雞個汁好易整,有時間再分享下~

No comments:

Post a Comment