Tuesday 30 April 2013

沙灘小子 BEACH BOY 2013

澳洲最靚係陽光海灘~ 所以幾星期前,我地就帶左誠俊去附近沙灘,做下水禮 ~~~~~
1次帶BB去沙灘,當然唔可以去太大浪太多人果D,所以爸爸車我地去一個新沙灘 --- PORT COOGEE.
呢個地方新開發,有遊艇會,有豪宅…. 最重要係有個內海沙灘,淺水又安全,D水好平靜,好啱D細細個既BB去玩~
我地3點幾去左,唔算多人,但當中有好多好似誠俊咁上下大既小朋友係度玩,又有幾GROUP 人係草地野餐~
好舒服既一個地方~~ (因為人太少,唔係方便影相~~)
去到放好野之後,就同仔仔換衫,著返件"沙灘戰衣"~~~

呢件戰衣又係好耐之前係網上買落既,好似是而$AU10左右,呢套衫最好係有UV50防晒,可以保護皮膚唔會晒親,因為澳洲既陽光真係勁到你唔信,間直係"立即變黑",勁過美源髮彩~~~~ 哈~~

換好衫,首先佢自己就玩下沙~

第一次接觸沙呢樣野,以為佢會食啦,事關佢咩都塞入口,但點知佢完全無意圖去放入口,只係好好奇,好溫柔咁摸下玩下,重俾媽媽影到佢偷笑
~~





套衫同個天空好襯色~~




明顯沙灘上真係無咩人,其他既人同我地離好遠~



同佢熱身完一輪,爸爸就慢慢帶佢去水水果邊,諗住同佢坐係最淺水既地方試下玩陣,因為話晒第一次,唔想嚇親佢,但點知…….

阿誠俊哥坐落D水唔夠2秒,就已經開始係水度四圍爬~~ D緊張都無……

坐落去,摸下D水~~


跟住開始爬.....

係咁爬.....

再係咁爬.....

佢完全投入左佢自己既世界,我地叫佢好多次都唔啋呀~~~


阿誠俊哥其實一D都唔怕水,識我地既朋友都知原因,當然佢唔係天生就係咁喇,

呢個遲D再同大家分享,但估唔到連海水,沙灘呢D都好開心咁玩,

第時一定可以子承父業,同爸爸一齊拍住上~~~~哈哈~

再UPLOAD 2 段水中爬爬VIDEO 大家睇下~~~




 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment